לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

הטיול השנתי האחרון באילת!!!~ פוסט תמונות




כן. כיתה י"ב אומר בין שאר הדברים "האחרונים" את הטיול השנתי האחרון :(

וכשאנשים שואלים אותי איך היה בטיול אני אומר " בשתי מילים - כיף ומייגע!" כי כך זה באמת היה...

ואין לי כוח באמת לומר מה היה בכל יום אז אני פשוט אשים תמונות ואפרט לי :) 

 

היום הראשון עבר בעיקר בנסיעה מעצבנת על התחת....

והחלק הכי מעצבן בטיול הוא שהגעתי למסקנה ממש מעצבנת ועצובה!! - אילת שונאת אותי! (לא הרי אילת..)

סוף סוף כשיש לי הזדמנות להיות בעיר ולהסתובב (ביום הראשון היה אמור להיות לנו ערב חופשי של שעתיים להסתובב בעיר) הופיע הפיגוע הזה פתאום. ואל תחשבו שאני מזלזלת בכל העיניין - בכלל לא! זה פשוט צירוף המקרים:

בפעם הקודמת שהייתה לי אפשרות לנסוע לאילת (בלי לשלם לאוטובוס, אכסנייה וכל השיט) היה בכיתה י'... ומה קרה אתם שואלים?

מלחמה זה מש שקרה.. #%@#$^!$@#Q^%$@#^&%$*^%%^E$&^^*%$%Q$^Y%$*

 

חוץ מזה הטיול התחיל בכאילו ~שיאו~..

 

ואז בהמשך היום הראשון והשני היו הרבה ירידות... והרבה עליות מעצבנות וקרועות שרירים.. אבל שרדנו!!!.

 



ובסופו של דבר היה כיף.. בין כל החום העייפות והזיעה XDD





ויצאו תמונות נוף ממש ממש יפות!!










ביום השלישי.. הדבר היחיד שבאמת מיחד את היום זה הוא "החורים"!!!!

כן אני יודעת איך זה נשמע.... אבל באמת! הרבה חורים XDDD

 









שלומותוש צ'אן!!!! עכשיו התמונה ליד התמונה שבו אני בצוך הקיר הוא בעצם תעלה שעולה למעלה מתוך החור הזה בקיר שראיתם... זה מכרה

עכשיו היום השלישי.. והכי כיף לדעתי... הסתיים בצבעי מלחמה ותקווה למשיח שנמצא ביננו XDDD  סתם... פשוט אם תהיו יצירתיים תבינו לאיזה תמונה אני מתכוונת.. אני חושבת להשתמש בתמונה הזאת לפרוייקט באומנות...




ביום האחרון היה רק טקס משעמם (סורי דור.. ) ואחרי זה הלכנו לדיונה ענקית (באמת ענקית) ופשוט עלינו עד למעלה.. ממש מעייף והתיישבנו בצורה כזאת שעשינו את אותיות המחזור לנו נ"ז!!! אני הייתי איפשהו בגרשיים

למזלי הרע.. המצלחמה החליטה להיות ביצ' ואת התמונות שבאמת רציתי הוא לא צילם... כמו את התמונות שלי עם החברים משתגעים בחדר או אנחנו בדיונה אז מה שיש לי זה רק התמונה של הדיונה בלי האותיות (נסו לדמיין)... אז אנשים.. שלוח לי תמונות!!!!





 

נכתב על ידי , 11/2/2008 23:14   בקטגוריות !Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak, אופטימי, בית ספר, פוסט תמונות - כי בא לי!!~  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספרות?


זהו!! הבגרות בספרות עברה בשלום ואולי אפילו בטיפה הצלחה כי אני חושבת שהלך לי טוב, חוץ מהשיר הלא נלמד הדפוק הזה...

 

אני חושבת שאני מהיחידים שאשקרא יצא מהכיתה עם חיוץ מנצנץ על הפנים, מדלגת לי בכיף..

וזה לא בגלל שהלך לי טוב - אני אף פעם לא יודעת איך הלך לי בספרות...

זה בגלל שאין יותר חפירות מטופשות ומורות גרועות כמו פרחי

אין ספרות יותר!!!

בחיים!

לעולם!!
 לנצח!!!

 

מסכנים אלא שבחרו ספרות כמקצוע מוגבר... XD

 

עכשיו באמת ירד ממני לחץ ואני ממש מרגישה שמחה יותר.. אין פאקינג מתמטיקה (בינתיים) ואין ספרות..

כל מה שנשאר זה להנות מהטיול השנתי האחרון שלי עם החברים שלי ולבחור על איזה פרוייקט באנגלית אני אדבר בבגרות בעל פה באנגלית.

 

נכתב על ידי , 1/2/2008 23:44   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור, סיפרותי, בית ספר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)