לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2009

נראה כבר


טוב השבוע הזה דווקא עבר לי ממש טוב!

רוב הימים בשבוע עברו עליי בטוב! כאילו הרגשתי חובשת!

חוץ מאיזה יום שצוותתי לאיזה רופא (נשים אלא מה? '- - ) צוותתי לטיפולים שזה היה היום הכי טוב להיות שם.

היה מישו שהיה לו כאבי בטח והיה זקוק לעירוי שזה היה ממש טוב! לא לבר על זה שהייתי גם צריכה להזריק לו לתחת לפני XD

החלק הזה היה פחות נעים כי הוא היה טיפלה שעיר :S לפחות זה היה תחת של צעיר XDDDD

ועוד באותו יום הגיעו איזה כמה עובדי מזון חדשים שהיו צריכים חיסון אז היה לי מה לעשות היום... אני אוהבת להיות בטיפולים חחח

 

וביום אחר צוותתי למעבדה!!!! וואיי איזה כיף! כל היום עשיתי בדיקות דם לחיילים!!!

זה אולי יבהיל אנשים.. אבל אני אוהבת להזריק ולפתוח ורידים... זה לא שאני מזוכיסטית... וזה בכלל לא כואב!

ואני כן יודעת על מה אני מדברת~ כי עשו לי את כל הדברים האלה הרבה פעמים ולפעמים באותו יום כמה~

וזה בכלל גורם לי להרגיש כמו חובשת במקום לשבת לבהות בקיר ולכתוב את אלה שנכנסים לרופא

או כמו שקרה ביום חמישי.. הכי נורא בחיים שלי זה שצוותתי לרופא הנוראי והחרא הזה שלא יודע איך להתנהג וכל מה שעשיתי כל היום זה לכתוב את כל מה שהוא אומר :S

תודה לאל על ההקלטות באותו יום

היה כל כך כיף! כמעט כל קבוצת הבוגרות היו שם וזה היה הקלטות של הרמוניות.. בהקלטות האלה כל כך קל להיכנס למצב כפית שזה מדהים חחח

צחקנו כל כך וזה עזר קצת ליום הנוראי שעבר אבל אחרי כמה זמן העייפות כבשה אותי חחח

 

ההעברה לבסיס אחר עדיין בעיצומו... למרות שעכשיו אני טיפה מבולבלת כי היה לי טוב השבוע ואני כנראה אהיה מצוותת כמעט תמיד למעבדה והאנשים נחמדים ואני כבר לא כל כך בטוחה שאני רוצה לעבור ומצד שני אני כמה כל כך מוקדם כל יום ומתחיל להיות לי קשה לקום בבוקר (אפילו הייתה לי התמוטטות עצבים קטנה על הבוקר כי העדשות לא נדבקו לי לעיניים :S) ומצד שני יש את הימים שאני מצוותת לפאקינד רופאים ואני מתפקדת כעציץ....

אני אלך לראיון הזה ונראה מה הולך שם כבר...

 

בנתיים אני מנסה לבדוק מה הולכים לעשות בסופש...

ולקחתי יום חופש ביום ראשון בגלל ההופעה של הלהקה אז זה יעזור קצת לשיכוך העיגולים השחורים ליד העיניים שלי...

שבת שלום P:

נכתב על ידי , 27/2/2009 20:11   בקטגוריות אופטימי, צבא  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שינוי באווירה



היום דווקא היה יום טיפלה יותר טוב מימי עבודת העציץ שלי בבסיס....

חוץ מהעובדה שחברה שלי שהתחילה איתי פה מתייחסת אליי כמו זבוב וחופפת אותי על הרופא ריאות כמו מטומטמת בעוד החובשות האחרות שעשו לי חפיפה עשו את זה בצורה נחמדה ולא מתנשאת. היא ממש ממש עצבנה אותי היום!

אבל חוצמזה...

היום פתחתי וריד לראשונה מאז סוף הקורס!!! איזה כיך שאנשים מקיאים ומתייבשים כדי שאוכל לפתוח להם וריד XDDDDD

וואו כמה זמן לא עשיתי את זה!! הרגשתי כאילו זו הפעם הראשונה שאני פותחת וריד.. הלב שלי דפק ממש חזק חחחח

אבל כמובן שמצאתי את הוריד ישר כי אני שפיצית XP

ובכלל.. הייתי היום בטיפולים ואשקרא הגיעו היום חיילים שרצו לראות חובשת ולא רופא! כאילו שהפתרון בכל מקרה לא היה רופא חחח

בכל מקרה יצאתי מהבסיס בתחושה טיפלה יותר טובה..


המצב בבית לא טוב.

"אמא את בסדר?"

"כן"

"את בטוחה?"

ככה הולך כל שיחה בטלפון...

כששואלים מה שלום אמא אני עונה בכנות מוחלטת.. ולא מכיוון שאני לא רוצה לומר את "האמת": "אני לא יודעת..."


דידוש

ובעניין הזה... אני שוב ממש מצטערת שנפלתי עלייך בוכייה ככה פתאום...

זו לא הייתה הכוונה שלי להרוס לך את המצב רוח הטוב חחח

אבל באמת תודה שעודדת אותי ושרת לי רנט חחח

אוהבת אותך~

נכתב על ידי , 19/2/2009 18:10   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, צבא, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מרגישה שהתרחקנו....

שאנחנו כבר לא מדברות כמו שצריך - לא מדברות כמו חברות ומספרות על הטוב שעברו עלינו ועל החרא... ומעודדות אחת את השנייה תוך כדי כך

וכשאנחנו כן מדברות בערך אני מרגישה שאת לא מקשיבה... ואז אני מרגישה שאני מדברת אל עצמי וזה גורם לי להרגיש רע יותר

 

כל פעם אני שמחה שאנחנו נפגשות כי אני יכולה לדבר איתך סוף סוף

אבל בסוף..

טוב.

 

ועכשיו אני רוצה לדבר איתך על דברים שמטרידים ומבלבלים אותי כרגע..

ואני מרגישה שבהתאם לנסיבות אני לא יכולה.

במיוחד עכשיו

אבל במקום זה אני מרגישה ריחוק בלתי רצוני מצידי בגלל המרחק שאני מרגישה

נכתב על ידי , 11/2/2009 22:10   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב


אמא שלי חזרה לעשן,

שוב.

אמא שלי פוטרה/התפטרה מהעבודה,

שוב.

אמא שלי מדוכאת,

שוב.

 

אני לא יודעת איך להתמודד עם המצב הזה. אני בוגרת מצד אחד אבל מצד שני אני מסתכלת על העיניין כילדה קטנה -

כי אני לא עובדת את מה שהיא עוברת כדי להבין את זה ואיך להתמודד עם זה.

 

היא פשוט צעקה עלי על איך שהגבתי על הדברים שקרו עם הבוס שלה, ואני לא שמעתי את כל הסיפור לפני שהגבתי והיא פשוט לקחה את זה ללב כי לא אמרתי את זה נכון והיא התחילה לדבר על איך שהגבתי שהיא סיפרה על היחסים עם הבוס שלה שהוביל לזה שהיא הפסיקה לעבוד.

הייתי אמורה לומר מיד "הוא מניאק בן זונה" ומכיוון שלא הגבתי כך היא חושבת שאני בכלל לא הקשבתי למה שהיא אמרה ואני לא מעוניינת

 

אבל זה בכלל לא כך, אני פשוט לא יודעת איזו הבעה לשים, איך להגיב לכל המצב הזה

 

ועלה העיניין שחברות שלי שואלות אותה יותר מה איתה ממני.

זה בכלל נתן לי הרגשה כאילו אני הבת הכי גרועה שיש. כי הכי עצוב זה שהיא צודקת

 

מצד אחד היא אומרת שלי שאני לא הבייביסיטר שלה ושאני צריכה לצאת עם חברות בסופ"ש וכל זה ומצד שני היא אומרת שאני לא מתייחסת אליה ולא מבלה איתה זמן. אווף אני פשוט לא יודעת מה לעשות עם עצמי בקשר לכל העיניין הזה.... אפילו להישאר בחר"פ המזורגג הזה ביומיות כדי שאמא שלי תראה אותי כל יום.

 

בינתיים אני יוצאת בסופ"ש הזה לירושלים.. להיות עם אמא ודוד שלי.. ולראות את בני הדודים הקטנים שלי לזמן קצר - שיראו שאני לא נוטשת אותם גם.

נראה כבר מה יהיה בהמשך.

 

 

 

נכתב על ידי , 4/2/2009 21:56   בקטגוריות פסימי, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



FUCK


מישו יסביר לי מה לעזאזל????????

חר"פ????

אתם רוצים שאני אהיה איזה מטומטמת שעושה יומיות באיזו מרפאה מחורבנת אחרי שהשקעתי את האמא של האמא שלי כדי לקבל ציונים טובים כדי שאני אקבל הצבה טובה ומעניינת ועוד כאשר ביקשתי רחוק וסגור???

 

מה נראה לכם??????

ועוד ידידה שלי שהיא המצטיינת של הקורס, שמו אותה בבי"ח 10!!!!!

FFFUUUCCCCKKKK

אתם פשוט אומרים לי חד משמעית שאם תשקיעי תקבלי חרא ואם תכשלי הרבה במבחנים תלכי למז"י והצבות מגניבות כמו חיל אוויר או גדודים קרביים.

 

זה לא מגיע לי ההצבה הזאתי.

זה לא מגיע שאני אשב במרפאה מחורבנת בעכו ואחזור כל יום הביתה

 

אני מרגישה כל כך מטומטמת

אני באמת כל כך טיפשה וחובשת בלאי ששמים אותי שמה?

אז נכון. הרבה ביקשו מז"י, ח"א ובסיס סגור. אז תתנו לאנשים שבאמת משקיעים ועם ציונים טובים!

לא כאלה שעברו אימות פנימי ושמו זיין על המבחנים שלהם.

 

כוס אמק.

נכתב על ידי , 1/2/2009 17:46   בקטגוריות כוססאממקקקקק!!!!, צבא, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)