לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     




הוסף מסר

2/2011

שופינג, סרטים ודברים


טוב וואו.. אין משו טוב יותר מלעשות שופינג לאחר פסיכומטרי

לא לדבר על גשג"ש לאחר 3 חודשים בלי - כואב, אבל חלק וכיפי בסוף ^^

 

אז בתכלס קניתי 4 חולצות יפות וג'ינס אחד, עגילים וטבעת של גראס (שעדיין לא אצלי כי הזמנתי בגודל אחר), נעליים שקסיות רצח ועוד עגילים תוצרת יד מחנות סטודיו ממש מקורית..בהוצאה סך הכל של יותר מ1000 שקל...

לא לדבר על זה ששמעון קנה לי חולצה יפה ממלטה...

עכשיו את הבגדים אין לי כוח לצלם ולהראות אבל אני כן אראה את העגילים והנעליים...

 



העגיל מימין מסטודיו בהדר בשם Inart gallery, יש שם דברים ממש ממש יפים ומקוריים והעגיל משמאל הוא מגראס



והנעליים השקסיות שלפני ההנחה הן 300 שקל אבל קניתי אותן ב150 שקל!! lucky me!~

 


ראיתי, סוף סוף, הגיע הזמן, מזל טוב, את הארי פוטר 7א'!!!!

וזו הדעה שלי: כרגיל, מי שלא קרא את הספר יאהב את הסרט.. ומי שקרא, טוב ישים לב שהיו כל כך הרבה טעויות שאי אפשר היה לספור כבר.

אבל החלקים שיחידים שהייתי מרוצה מהם 100% היה החלק של ה7 הארי פוטר, קורע רצח כמו בספר... החלק שהשלישייה כלואים באחוזת מאלפוי

והסצנה הכי אהובה עליי, קשה לא.. הייתה כמובן סצנת הנשיקה של הרמיוני והארי.. לייק לייק, למרות שאני ממש לא זוכרת את החלק ששניהם היו ערומים בספר בחלק הזה. אבל נהנתי בכל מקרה חיחי

 

גם משעשע מאוד מה יש לאמה ווטסון ולדניאל רדקליף לומר על הסצנה הזאת, מסתבר ששניהם ממש נהנו קריצה

 

כן כן, הרשימת to do list  שלי הצטמצמה לאט לאט אבל הצטמצמה...

נשאר רק לסיים את הציור שלי שאני מתה לסיים אותו כבר.


 

טוב אני מניחה שאתם מבינים כבר מהתמונה הזאתי שראיתי בורלסק

ובמילה אחת: גדול!!!!

ובקצת יותר מילים: לדעתי, באותה רמה ואולי יותר של שיקגו. פשוט סרט גדול, שירים מעולים, הנשים הכוסיות, שחקנים מעולים - כולל כריסטינה אגילרה, היא שיחקה ממש טוב בהתחשק בכך שזו ההופעה הקולנועית הראשונה שלה.

אני פשוט מאוהבת בסרט ובכריסטינה אגילרה.. אחחח

שתבינו, ראיתי את הסרט הזה בקולנוע ביום שישי בערב ואז שוב יום אחרי זה ביום שבת- ככה הוא טוב...

האא....

כמובן שתבינו כשתראו למה קליפ זה ספציפי אהוב עליי קריצה

 

ועוד אחד, למרות באיכות פחות טובה ואם אתם רוצים לראות את השאר- תראו את הסרט!

כן גם אתם בנים, תאמינו לי שלא תירדמו, כי חברים שלי לא נרדמו.

 

נתראה כנראה ב6 במרץ כאשר יגיעו התוצאות של הפסיכיחס.. תחזיקו לי אצבעות.

נכתב על ידי , 24/2/2011 17:19   בקטגוריות life itself, Music makes a diffrence, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נ-ג-מ-ר-!!


אהה זהו נגמר!!!

וואווו איזה הקלה...

כמה עול ירד מהכתפיים ברגע שסיימתי את הפרק השמיני בבחינת השטן הזאתי

 

לא לשאול איך הלך לי... כאילו אין דרך לענות על השאלה הזאתי

חייב לחכות לחודש הבא לציונים

זה שיצאתי בהרגשה בסדר מהמבחן לא אומר כלום

 

מה שהכי חשוב זה שהדבר הזה שהרס לי את החיים במשך 3 חודשים נגמר!!!!

אני אוכל לחזור לחיים...

נכון כבר היום חוזרים לעבודה אין מה לעשות... אבל היתרון הוא שאני אוכל לישון אחרי זה ולא פאקינג להתיש את המוח שלי עוד יותר באיחסה ופוי.

אני אוכל להיפגש עם חברים שלי.. אפילו באמצע שבוע..

לעשות כושר.. לחטב את הדבר המגעיל הזה במרכז הגוף שלי לפני שהקיץ מגיע. וסתם הליכות עם קטיול.. שזה תמיד כיף.

 

עכשיו בתכלס נשאר לחכות לתוצאות עוד 4 שבועות...לעבוד.. והכי חשוב:

לעבור דירה!! כן עדיין לא מצאנו דירה נורמלית במחיר נורמלי.. =.=' נקווה לטובה...

 

בינתיים הגיע הזמן לטפח את עצמי קצת אחרי 3 חודשים של כיערון לא נורמלי..

לקנות בגדים, גשג"ש.. להסתפר.. לצבוע את השיער..

סוף סוף לעשות דברים שרציתי לעשות כל כך הרבה זמן - לראות הארי פוטר 7!!!! כוסאמק הגיע הזמן שמעריצה שרופה וחנונית כמוני תראה את זה כבר כדי שאני אוכל להתלונן על זה כמו תמיד...

וכמובן לקרוא ספרים!! האאא איך אני למילה הספרותית הכתובה ולא איזה חרא פסיכומטרי.. באמת - הדבר הכי קרוב שהיה לי למשו מעניין לקרוא היה הקטעי הבנת הנקרא באנגלית.. עצוב ביותר!

וכמובן ברגע שאוכל הגיע הזמן להמשיך את הציור שלי שאני צריכה להדביק עליו גבס עיתונים וזכוכיות כבר כל כך הרבה זמן!

 

כרגע השבוע הקרוב אמור להיות דיי עמוס.. אני סביר להניח אעבודכולל סופש.. ויש אנשים שאני עוד צריכה לראות ובגדים שאני צריכה לקנות..

אני אדחוף את זה לאיפשהו.. חחח

האאאאאאאאאא....נגמר!

נכתב על ידי , 8/2/2011 13:02   בקטגוריות HAPPY HAPPY HAPPY!!, אופטימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תיק תוק תיק תוק- עוד מעט נגמר


טוב אני בינתיים יושבת לי פה ומדפיסה לי את אחת מבחני הפסיכיחס.. לוקח זמן

אז בינתיים אני מכינה לי to do list לאחר הפסיכו.. לאו דווקא בסדר הזה (טוב חוץ מהדבר הראשון...)

 

1. ל-י-ש-ו-ן = ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. לקנות בגדים(!!!!) - ברצינות. יש לי כל כך מעט בגדים שאני מתביישת לצאת מהבית. אני פאקינג הולכת להוציא משכורת שלמה על זה מרוב שאין לי בגדים ללבוש....

3.לראות כבר פאקינג הארי פוטר 7... בקולנוע!!!! [גאד אני לא מאמינה שלא ראיתי את זה עדיין...]

4. גשג"ש. אאוץ. זה יכאב

5. ללכת למוריס להסתפר..

6. לצבוע את השיער

7. להיפגש עם אנשים שלא ראיתי ממש מליון שנה...

8. לסיים את הציור שלי שמונח כבר לא גמור 3 חודשים..  שלא לדבר על הציור של אמא

 

ולצערי הרב, לחזור לעבודה בצורה רגילה...

אבל עכשיו לפחות:

אני אוכל ללכת לישון אחרי כל משמרת!

אני אוכל לצאת עם חברים באמצע שבוע!

=

יהיה לי חיים נוחים. יותר.

וואיי.. אני יכולה לשמוע את ההללויה המרוחקת...


Oh sometimes love is intoxicating
Oh you're coming down your hands are shaking
When you realise there's no one waiting

Oh I got nothing


ולסיום פוסט פחות מדכא..

שיר שלא יוצא לי מהראש

למרות שאני יודעת שהזמרת רק בת 10 וזה ממש מטריד.. וכל הקטע הזה היה רק בגלל שאבא שלה הוא וויל סמית

 

בהצלחה לי! חיים- נתראה ביום שני בצהריים!

נכתב על ידי , 3/2/2011 21:52   בקטגוריות tiredness, life itself  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)