לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

פריצת כלא


וואוו.. איזה כיף שיש דבר כזה הפניות....

היה לי היוםהפניה להמטולוג ברמב"ם... אז תודה לאל יצא שיש לי קצת חופש מהבסיס הזה שאני נמצאת בו כבר יותר מידי

איזה כיף....

להיות בבית! לראות את החתולות הקרציות האלה.

 

ואני מחכה לתשובה שתגיע היום או מחר בקשר לקשת המתקת ריתוק...

נקווה שזה יקרה...

יש גבול כמה אפשר להיות בבסיס ברצף.

 

אוהבת את כולכם ומתגעגעת!!!

 

נכתב על ידי , 22/6/2009 11:13   בקטגוריות צבא, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וגזר הדין...


28 ריתוק.

ייאי...

הבעיה העיקרית זה שזה מתחיל היום זה אומר שאין לי מספיק זמן להתארגן או להיפגש עם חברים שלי לפני

או לראות את אמא שלי כי היא בעבודה (האירוניה..)

אבל אמא מחר מגיעה לבסיס להביא את שאר הדברים וחברים שלי (מתה עליכם המון) אומרם שהם יבקרו.

לא לדבר זה שהרופאה אמרה שהיא תביא לנו ג' פה ושם...

רק השאלה המתבקשת היא - איפה לעזאזל אני אשן??!

אין מיטות נורמליות חוץ ממיטות רופאים!!

 

טוב נתראה עוד חודש.. אני חוזרת ב1.7

אוהבת את כולכם!!! ובבקשה תתקשרו אליי או תענו לפלאפון!

נכתב על ידי , 4/6/2009 14:18   בקטגוריות צבא, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברכת המשפט


ברוך אתה סגן הקרפ"ר שהביאנו עד הלום.

 

שמור עלינו מצרה ורחם עלינו עבדיך וחייליך הנאמנים.

 

שמור עלינו מעל יד אורב וליסטים בדרכנו

ותשיבנו בשלום לריתוק של לא יותר משבועיים כי חיילות נאמנות אנו.

 

ברוך אתה בגן קרפ"ר אדם של חוכמה, שיקול דעת ורחמנות.

 

זכויות שמורות ליערה (3>)

נכתב על ידי , 3/6/2009 22:18   בקטגוריות צבא  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



and I'll never let this go...


"Maybe if my heart stops beating It won't hurt this much

 And never will I have to answer Again to anyone

 Please don't get me wrong because...

 I'll never let this go

 But I can't find the words to tell you

 I don't want to be alone..."


לפחות קצת חדשות טובות בפסימיות האינסופית שאני נמצאת בה כרגע...

אמא מצאה עבודה...

היא מתחילה מחר...

אני רק מקווה שילך לה טוב.. כי גם בפעם הקודמת היא אמרה "ממש מוצא חן בעיני המקום הזה"

לפחות למישו ירק אבן מהלב.


בשביל לדבר צריך לענות קודם..
נכתב על ידי , 1/6/2009 20:29   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)