לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

ואוו!!! אני רשמית עובדת!!


כן!!!

סוף סוף התחלתי לעבוד היום!

עובדת בביצפר הטכני של חיל האוויר~ מצחיק שאני עובדת שבבסיס עד שאת מתגייסת...

וואוו זה היה כל כך כיף!!ובאמת לא צריך לזכור כל כך הרבה~ ומצאתי דרך טובה לחשב עודף מהר (היה לי בעיה עם זה..)

וכיף לי כי יש שם אנשים ממש נחמדים ביניהם איריס האחראית שהיא אישתו של קרוב משפחה שלי

וגאאאד אני כל כך בהיי מכל העיניין!

ומתה מעייפות

לילה טוב!

3> 

נכתב על ידי , 26/8/2008 00:24   בקטגוריות עבודה, אופטימי, HAPPY HAPPY HAPPY!!  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצבים...


האם קל לעצבן אותך?
אמממ וואוו אני לא יודעת...
אממ עכשיו כשאני חושבת על זה... כן נראה לי

האם את רואה את עצמך כאדם מעצבן?
ואווו אני מקווה שלא...
אבל יש רגעים של חוסר ביטחון שאני מרגישה כך

מה הדבר הכי מעצבן בעולם לדעתך?
ואווו יש כל כך הרבה!
אבל לעכשיו.... דיי להיות מבולבלת מדברים מסויימים

מי האדם הכי מעצבן בעולם לדעתך?
אני לא רוצה להיות שטחית ולומר פאריס הילטון אבל זה הדבר הראשון שעבר לי בראש -.-'

מה השיר הכי מעצבן בעולם לדעתך?
אין שיר ספציפי....
פשוט שיר שאני לא מתה עליו אבל הוא אוהב להתקע לי במוח כך שאני שרה אותה בלי הפסקה

האם עצבים תורמים לך בחיים, או רק הורסים אותם?
למה שעצבים יעזרו לי בחיים??? עצבים נגרמים מדברים מעצבנים שרק גורמים לי להרגיש חרא וחרא יותר.


מי האדם הכי עצבני שאת מכירה?
דוד שלי שמעון...
אתם צריכים לשמוע אותו עם דודה שלי כשהוא נוהג (או שלא...XD)

מי האדם הכי פחות עצבני שאת מכירה?
קטיוש צ'אן
הפעם היחידה שראיתי אותה עצבנית על מישהו היה כאשר היא צעקה על אלירן באמצע שיעור היסטוריה כי הוא היה מציק ומעצבן כהרגלו...
האא.. איך אני גאה על הרגע הזה... 3>
XD

מה את עושה כשאת מעוצבנת?
בעיקר צועקת עם זה ריב עם אמא שלי..
בעיקר בוכה מעצבים אם זה משהו אחר

מה הדבר שהכי מרגיע אותך כשאת מעוצבנת?
אני בעיקר בוכה כי זה מרגיע אותי אבל אם לא אז פשוט לבהות בטלוויזיה או לשחק במחשב עוזר...
נכתב על ידי , 23/8/2008 21:53   בקטגוריות שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



no comment


one person

alone in a big smiling crowd

dont know where to go

answer: NO COMMENT


מצאתי עבודה

 

נכתב על ידי , 20/8/2008 13:32   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון ה"חופש"


אחחח משעמם לי!!!!

 

כן טוב.. חזרתי מלונדון.. שכחתי לציין את זה. חזרנו לעברית~

את הפוסט האחרון לא היה לי כבר כוח לשים כי מתתי מעייפות... אבל אני יכולה לומר שביומיים האחרונים הלכתי לפורטבלו מארקט ולקורבנט גארדנס... זהיה שם ממש נחמד

קניתי שם מן פוסטר ענקי של קווין!!!3> (סוף סוף) רק לא בדיוק מנייר אלה מבד וזה ממש ממש טוב! עכשיו צריך לחשוב איפה לשים אותו

ביום האחרון הלכנו עם נעמי ססקיה וולארי למן יום כיף כזה.. הלכנו לשכונה יהודית כזאת וקנינו בגדים נחמדים ואז הלכנו למן פארק נחמד לאכול שם ארוחת צהוריים ואז הלכנו לפאב כי אמא שלי התמכרה למשקה בשם פימס...ואז כשחזרנו הביתה והיו אורחים וזהו

חזרתי לישראל

והכל משעמם!!~!@#!@\

 

הלכתי לשכן שלי בקשר לעבודה והוא סידר לי איזה משהו בחיפושית בקפה אז הלכתי לשם השארתי פרטים כאשר אמרו שתתקשר אליי האחראית (לא אולי.אמרו) וזה לא קרה.

השכן שלי בדק מה קורה והוא אומר שהאחראית חולה והם יתקשר

והם לא התקשרו

ואני נתקעת בבית, בחום והלחות הנוראית הזאתי בלי שום דבר לעשות ואמא שלי רק אומרת לי לנקות את הבית כל הזמן

אני עומדת להשתגע~

 

חושבת להתחיל ביביסיטר... צריכה רק להכין מודעות ואם יהיו אנשים שיוכלו לתלות את המודעות ליד איפה שהם גרים זה יהיה נחמד

 

אוף.

 

נכתב על ידי , 15/8/2008 19:40   בקטגוריות משועממת.. לה לה לה, עבודה, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)