לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it's all about me-deal with it


אל תגיד לי שהשמיים הם הגבול אם כבר יש טביעות רגל על הירח...

Avatarכינוי:  The Best Damn Thing-

בת: 30

ICQ: 254701296 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

"מה אתם שותים,מה אתם אוכלים לארוחת בוקר,ואדע מי אתם"


 

"כל הדברים האלה שחולפים,שאנחנו מחמיצים אותם בתוך שבריר שנייה והם אובדים לעד...כל המילים שהיינו צריכים להגיד,המחוות שהיינו צריכים לעשות,הקיירוסים שהבזיקו בפתאומיות באחד הימים ולא ידענו להבחין בהם והם נבלעו לעד באין...הכישלון על חוט השערה..."- אלגנטיות של קיפוד.

 

אז זהו שהשנה אני לא רוצה לתת לדברים כאלה לחמוק ממני.

פספסתי כ"כ הרבה דברים כי הייתי עיוורת ואטומה רוצה לחזור על זה שוב.

 

הנה עוד שנה מקפיצה הגיע לסיומה ואיתה גם קשר של כמעט שלושה חודשים.אני מניחה שאני אמורה להרגיש ולו עיקצוץ אחד של "כמה חבל" אבל אני לא. זה רק מוכייח לי כמה שההחלטה שלי הייתה נכונה.

ברגע אחד תפסתי את עצמי במחשבה "אני לא מרגישה יותר כלום ואני צריכה את החופש שלי בחזרה" וככה עשיתי. היה טוב וטוב שהיה.-מעולם לא התכוונתי למישפט הזה יותר ממה שאני מתכוונת אליו עכשיו. תמיד זה היה מן דרך להתנחם,עכשיו זה פשוט מה שאני מרגישה לגבי כל הסיטואציה.

 

אני אחגוג עם המישפחה כי עם אנשים תמיד יהיה זמן לחגוג.ואין מישהו ספציפי שאני ארצה לחגוג אתו,אז העדפתי להשאר פה,יותר נכון לנסוע לסבתאP:

 

אני לא אתחיל לאחל לעצמי הרבה לשנה הזאת חוץ מזה-להנות בה.זה כל מה שאני מבקשת.שמכל דבר שאני עושה-אני אהנה:)

 

זאת הייתה באמת אחת השנים-עשיתי כ"כ הרבה ולמדתי כ"כ הרבה על עצמי ועל טיב האנשים.

הדבר הכי חשוב שלמדתי-שהכל יהיה טוב,אם אני ארצה שיהיה טוב.המצב רוח שלי לא אמור להיות לוי באף אדם חוץ ממני ואני בונה ומפרקת את העולם סביבי.

 

קיצר-אני מצפה ל 2010 ולמה שהיא תביא לי איתה בכיליון עיניים ואין יותר מוכנה ממני:]]]

 

העבר נשאר בעבר והווה והעתיד זה מה שחשוב. מהעבר נשארו זיכרונות והשכלתי המון(:

 

сновым годом!!!!!!!!

 

 

נכתב על ידי The Best Damn Thing- , 31/12/2009 17:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דיויד ב-2/1/2010 17:07
 




הרגשת ייאוש מוזרה נפלה עליי היום.

אולי זה בגלל הסטרואידים שהפסקתי לשתות.אני מצטערת בכל שהפסקתי לשתות אותם כי הם גרמו לי להיות בכזה היי תמידי,ופתאום המצב רוח המשונה הזה אחריהם שפשוט בא לי למות.אני לא מאמינה שהתמכרתי לתחושה הזאת כ"כ מהר.

זה ייאוש מסוג מיוחד.לא מסוג העצב,או מסוג ה-אף אחד בעולם לא מבין אותי בואו נבכה . זה סוג של ייאוש שמכיל בתוכו-כלום. אני פשוט לא רוצה לזוז,לא רוצה לעשות כלום,אין לי חשק או מוטיבציה. אני מסתכלת על הכל בסימן שאלה גדול ומייחלת להעלם. כולם והכל נראים לי חסרי משמעות בעליל.

מוזר.

אני מקווה שהתחושה הזאת תעלם בקרוב כי לא נראה לי שאני אוכל לסבול את עצמי עוד הרבה זמן.

מחר לפנימייה.אולי יהיה יותר טוב:)

נכתב על ידי The Best Damn Thing- , 23/12/2009 16:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב,משעמם לי שכזה ואני חולה:/ אנגינהההההה עם חום:S איזה יופיP:

המממ טוחנת לי במבה נוגט:S

לא ממש מתגעגעת למשהו/מישהו. אני יכולה לשבת ככה על התחת כל היום ולא לעשות כלום...

יש לי מחסור בברזל וזה למה הנשירה הנוראה שלי,לפחות את זה פתרנו...

החיים נמשכים,והכל פאקינג מעולהD:

עוד מעו נוביי גוד וכאלה(((((: מתנות וכאלהD:

וזיהו:))

עוד דבר...הבנתי משהו נורא לגבי עצמי-אני תמיד נמשכת לבנים עם אופי חלש יותר משלי.בנים שאני יודעת שיתנהגו בדיוק כמו שאני רוצה.אני אף-פעם לא נמשכת לבנים עם אישיות חזקה,כי בתת-מודע אני יודעת שיהיו התנגשויות.

מצד אחד-אנחנו תמיד נחפשים את ההפך מאתנו-במקרה שלי זה מישהו עם אופי חלש.אבל אחרי זה אני מתבכיינת שלא מעניין לי איתם יותר.

מצד שני-אני יודעת שאם יהיה לי אי-פעם מישהו עם אופי חזק מספיק,אנחנו סתם נלך ראש בראש וזה ייגמר ממש מהר,כי אני לא יודעת להתפשר,ואני לא יודעת איך לא להתפרץ בנוגע למשהו שממש חשוב לי.

אז...נדפקתי:S

 

 


I'm the one, I'm the one who knows the dance
I'm the one, I'm the one who's got the prance
I'm the one, I'm the one who wears the pants
I wear the pants
I'm the one who tells you what to do
You're the one, you're the one if I let you
I'm the one, I'm the one who wears the pants
I wear the pants

Hey you, follow me I'll take the lead
Can't you see
Don't you question me
You just do what I say

[Pre-chorus:]
I don't care what you're saying
I don't care what you're thinking
I don't care about anything
Get ready, motherfucker, 'cause I'm happening
I don't care what you're saying
I don't care what you're thinking
I don't care about anything
Get ready motherfucker cause I'm on the scene

[Chorus]
I don't have to try
To make you realize
Anything I wanna do, anything I'm gonna do
Anything I wanna do I do
And I don't have to try

Don't you disagree
Cause you know it's all about me
Be at my beck and call
I'm a know-it-all
And it's all your fault

בסופו של דבר כל מערכת יחסים שלי נראית ככה:S

ואם לא-אני פשוט נוטשת:S

איייי:/

מה יהיה?!

אני פשוט...שתלטנית:/ וזה גם פיצוי על חוסר ביטחון עצמי. יש מסביבי יותר מדי חומות,שאני פשוט מפחדת להוריד. כבר נפגעתי בעבר ואני לא רוצה שזה יקרה שוב. כי לדעתי להרגיש,לאהוב,לבכות בגלל מישהו-זאת חולשה. כי כשאתה בוטח במישהו,מוריד בפניו א החומות שלך-אתה פגיע במאה אחוז,אתה נגיש להתקפה מכ"כ הרבה כיוונים.

:S

מוזרה אני=_=

 

נכתב על ידי The Best Damn Thing- , 17/12/2009 18:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קשתתת ב-20/12/2009 16:46
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Best Damn Thing- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Best Damn Thing- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)