לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it's all about me-deal with it


אל תגיד לי שהשמיים הם הגבול אם כבר יש טביעות רגל על הירח...

Avatarכינוי:  The Best Damn Thing-

בת: 30

ICQ: 254701296 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010


החיים ממשיכים ולא מחכים לאף אחד..

כ"כ הרבה תוכניות,כ"כ מעט כסף וזמן><"

אם רק היממה הייתה ממשיכה 30 שעות במקום 24 זה היה עוזר לי ממש:O

רוצה להיות עם אנשים שאני יודעת ששנה הבאה אני לא אוכל להיות אתם

רוצה ללמוד הרבה כי יש בגרויות השנה וכל הזמן נראה לי שאני לא מספיקה

רוצה להרזות

 

כל כך קצת זמן!!!P:

 

הבנתי שהכל לטובה.כמה שקשה לי-תמיד יכול להיות גרוע יותר.כמה שקשה לי-אני מזכירה לעצמי שהייתי כבר במצבים יותר גרועים.

אם כל החרא שקרה לי לא היה קורה-לא הייתי מוקפת עכשיו באנשים שעושים אותי למי שאני.

לאנשים שכבר חלק ממני.3>

פעם חשבתי שאני לא אוכל להמשיך בלי אנשים שנהפכו לחלק ממני.היום אני יודעת שאני יכולה.זה פשוט הרבה יותר קשה.

 

 

נכתב על ידי The Best Damn Thing- , 29/1/2010 21:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




וואו

הכל מסובך עם כ"כ הרבה אנשים

:O

 

באמת לקחתי משהו לראשי-השינוי מתחיל בי.

:)

אני מתחילה לאט לאט לשים את האגו האסטרונומי שלי בצד מפעם לפעם.

ואני די נהנת מזה:))

3>



אני באמת ובתמים חשבתי שהכל בינינו נגמר...

האם טעיתי?:O


נכתב על ידי The Best Damn Thing- , 21/1/2010 18:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תפול סימטריXDDDD


וואי איזה שבוע מושלםD:

החיים שלי כ"כ טובים שאני פשוט לא מאמינה על עצמיXD

התעודה-כמעו מושלמת מבחינתי חוץ משלושה ציונים שהייתי רוצה לשפר.

 

אנגלית-90

ביולוגיה-90

הסטוריה-81

חינוך גופני-0 (זה מה שקורה כשלא באים לאף שיעור כמעטXD)

חקלאות-80

לשון-92

מתמטיקה-90

ספרות-91

תנ"ך-77

 

הדבר היחיד שמעצבן אותי,זה שמורים אומרים כמה שהתנהגות תורמת לציון ופאקה פאקה,אבל עובדה-כל הציונים שלי זה רק ממוצע של מיבחנים.:S שקרנים מסריחיםP:

 

מממ הסתפרתי.ופאק,אני כ"כ א רגילה לעצמי על שיער קצר. פאקינג מעל הכתפיים:O אבל זה בהחלט שינוי מרענןD:

 

יש איזה סבתא בבית יוליאנה שהיא מתעוורת ורוצה שיבואו אליה כל יום לשעה לקרוא לה עיתון ושובל הציעה לי את זה,ואני פאקינג אקבל על זה 40 שקל לשעה,כל יום כנראה*_* ביום ראשון אני ושובל הולכות לפגוש את הסבתא והבת שלה:P

כנראה שאני הולכת לפתוח חשבון בנק בועד שבועיים כי כמו שאני מכירה את עצמי,אם לא יהיה לי איפה לשים את הכסף-מטרה כלשהי,הוא יתבזבז על אוכל..ואני רוצה לחסוך(:

וואי אני לא יודעת מה נפל עליי אבל זה משהו ממש טובD:

 

פעם הייתה לי רשימה של אנשים שאני שונאת..אבל הבנתי,שאני בעצם לא שונאת אף אחד(חוץ מערבים),אני פשוט ממש מזלזלת בהרבה מאוד אנשים... אבל לא נורא,אני בטוחה שהם יתגברו על זהD:

 

ממש טוב לי בזמן האחרון ואני כ"כ שמחה...כמה שיש לנו ריבים ושינאה בקבוצה,כן זה מבאס וממש מעצבן,אבל בחיי האישיים הכל הולך חלק(:

את הריבים אני פשוט לא משאירה יותר מדי בראש..הם לא תופסים חלק גדול בתודעתי,והגנבות? טוב,בסופו של דבר יתפסו את האשם,ואני פשוט מתה לדעת מי זה!!

וזיהו(:

החיים טובים^^

 

אני באמת חושבת שבסוף אני אתחתן עם מישהו שאני אסמוך עליו,ואוהב ותו בתור חבר קרוב אבל לא אהבה רומנטית,אה,ושיהיה ביטחון כלכלי,לווא דווקא עשיר,אבל בכל זאת...

אמא שלי אומרת שזה כנראה כי אף פעם לא אהבתי,אבל זה לא נכון...ההפך הוא הנכון.כי אני יודעת כמה פגיעים מריגשים(לפחות אני) כשמאוהבים.ואני שונאת להיות פגיעה.

 

I don't know why you're with me
The only reason I see some sort of fetish thing
Some people like to be pleased and
Some like to be teased
Which are you


 

But you weren't listening when I told you everything
What you need I ain't got
You should be gone by now but you're not
But you're not

3>

יש לי ממש קצת אנשים שבאמת חשובים לי.עשיתי רשימה והיא כ"כ קצרה.

אבל את מי שאני אוהבת זה מכל ה-3>

:)

נכתב על ידי The Best Damn Thing- , 15/1/2010 15:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דיויד ב-22/1/2010 18:25
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Best Damn Thing- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Best Damn Thing- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)