לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שושנת העמקים


אמא, סבתא, ספרנית, חובבת תרבות, דתייה, חושבת, אכפתית, ציונית, שואפת לגאולה ורוצה לבטא את דעותי המושתקות

Avatarכינוי:  שושנת העמקים

בת: 74

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

עדכונים על חדוה ודוד ונפלאות גוגל


מה שהתעצלתי לעשות בפוסט הקודם - עשיתי עכשיו. בהקלקה פשוטה בגוגל מצאתי את תולדותיהם של חדוה ודוד. חבל מאוד שהם התפרקו, ושדוד נפטר ממחלת לב... (אם מעניין אתכם, תקראו שם). מעניין שלא מזכירים שם את השיר "דרור יקרא". אולי אני טועה ולא שמעתי אותו מהם, או אולי רק מחדוה עמרני ומשפחתה שקראו לעצמם זמן מה "העמרנים". כל הזמן היה לי תקוע בראש שהם המבצעים של השיר, ואני זכרתי רק את שירם "אני חולם על נעמי" שזכו בו בפסטיבל הזמר הבינלאומי ביפן. אחר כך לא שמעתי עליהם. טוב, לא כל כך התעניינתי בלהקות וביצועים, רק במה שיצא לי לשמוע. בכל אופן אני אוהבת מאוד פיוטים וזמירות, ובמשך השנים אספתי לי הרבה מנגינות, אותן אני אוהבת לשיר (ואנחנו אכן שרים, אך לא יוצא לנו הרבה להחליף מנגינות). כשהייתי סטודנטית, והייתי משתתפת בשבתות הוויי של סטודנטים, היינו יכולים לשבת ליד השולחן ולשיר במשך שעות, בכל מיני מנגינות שונות ומשונות, ומכיוון שרוב המשתתפים בשבתות האלה בבר אילן היו עולים חדשים, הם הביאו מארצותיהם הרבה מנגינות מגוונות. אחת האכזבות שלי בבית היתה שלאף אחד (כולל אותי) אין כוח וזמן לשבת שעות ליד השולחן ולשיר...

אז שרים מעט, ומשתדלים לגוון ולהחליף, ולשמוע הרבה דיסקים.

נכתב על ידי שושנת העמקים , 27/1/2007 22:17   בקטגוריות מוסיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שושנת העמקים ב-31/1/2007 22:34



5,626

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושנת העמקים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושנת העמקים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)