לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שושנת העמקים


אמא, סבתא, ספרנית, חובבת תרבות, דתייה, חושבת, אכפתית, ציונית, שואפת לגאולה ורוצה לבטא את דעותי המושתקות

Avatarכינוי:  שושנת העמקים

בת: 74

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

למה לא הפגנתי למען התפטרות הנשיא קצב?


ביום חמישי קיבלתי הודעת דוא"ל שמזמינה אותי להפגין בתל אביב למען התפטרות הנשיא קצב. כביכול - בעד זכויות הנשים...

כמובן אני נגד הטרדות מיניות ובעד זכויות הנשים.

אני חושבת שהנשיא היה צריך להתפטר כשהתחיל כל הלכלוך - רק למען כבוד הנשיאות

אבל:

לדעתי העיתונות התנהגה בצורה נבזית, וזה לא רק במקרה הזה. בשנים האחרונות העיתונות נוהגת לפרסם ברגע שמוגשת תלונה במשטרה, ביחוד על איש ציבור. ואז מתחיל מחול השדים נגד האיש. הגשת תלונה עדיין לא אומרת שהאיש אשם!! אבל מיד מתחילים להכפיש את שמו.

מבחינתי מספיק לי לדעת שהוגש כתב אישום, ואולי אפילו - רק אחרי שהאיש הורשע!

אני תמימה? אולי! אבל לדעתי אדם הוא חף מפשע עד שהוכח אחרת, ואין כל תיקון להכפשת שמו של האיש עד שמגיע שלב ההוכחות.

העיתונות נהייתה צהובה, ונמאס לי מזה! אני לא ארוץ להפגין עם כל העדר! אני מוחה נמרצות!

 

נכתב על ידי שושנת העמקים , 10/2/2007 23:57   בקטגוריות אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שושנת העמקים ב-11/2/2007 11:53



5,626

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושנת העמקים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושנת העמקים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)