לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שושנת העמקים


אמא, סבתא, ספרנית, חובבת תרבות, דתייה, חושבת, אכפתית, ציונית, שואפת לגאולה ורוצה לבטא את דעותי המושתקות

Avatarכינוי:  שושנת העמקים

בת: 74

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

ציד החתולים


לפני כמה לילות, בלילה סוער אחד, גילינו במרפסת שלנו (בקומה השלישית!) שלושה חתולים (שניים מנומרים ואחד ג'ינג'י) שנחו על הספה שלנו ונהנו מהכריות. כשהסתכלתי עליהם מחדר השינה, אחד מהם עלה על אדן החלון והסתכל לי בעינים במין מבט כזה של "למה מי את?!" ואז החתול השני טיפס על אדן החלון השני שפונה למרפסת וחיפש לו דרך להיכנס הביתה! כמו שכתבתי לפני שני פוסטים, אני אוהבת חתולים אבל אני אלרגית אליהם, כך שאסור לי בשום אופן להכניס אותם הביתה! מה עושים? נתקפים בפאניקה. צעקתי לבעלי (נקרא לו אנג'לו): מוכרחים לגרש אותם! הוא יצא בפיג'מה למרפסת חמוש במטאטא, בעוד אני מקפידה לסגור את הדלת אחריו, והתחיל לצעוק: קיש! קיש!

החתולים לא ממש התרשמו, עד שאנג'לו לקח דלי מים ושפך על אחד מהם (הג'ינג'י). החתול קפץ קפיצה מרשימה באויר, ונחת על האדמה בחצר בקול בום גדול. נבהלתי: הוא שבר רגל? אנג'לו אמר לי: לא! ובינתיים שני החתולים האחרים ירדו מהר מהר דרך הפיגומים של המרפסת שהולכת ונבנית אצל השכנים הסמוכים אלינו. אנג'לו הביא עוד דלי מים והציב אותו באמצע המרפסת, שיהיה; אם הם יפילו אותו על עצמם - זה לא יהיה להם נעים; והלכנו לישון מרוטי עצבים. תמה מערכה א.

 

בבוקר, כשהסתכלתי דרך החלון, ראיתי שוב את שני החתולים המנומרים (מה קרה לג'יניג'י??!!) במרפסת, ואחד מהם שותה מים מהדלי שאנג'לו השאיר לו ברוב אדיבותו! אני לא אפריע לחתול לשתות מים, לא לא לא! אז כשהוא סיים לשתות התחלנו שוב לצעוק "קיש קיש קיש" (ממש מרשים!) והם התחילו לילל: מיאו! קר לנו! מיאו! כל המרחם על הבריות מרחמים עליו מן השמים!

נו טוב! ויתרתי! לפחות לא יהיו לנו עכברים ונחשים!

בעבודה חברה שלי סיפרה לי איך לפני כ-12 שנה חדר אליה נחש למרפסת, שני הכלבים שהיו לה היו אדישים אליו, אבל לוכד הנחשים הסביר שחתול היה תופס לה אותו בשנייה (היא סיפרה את הסיפור בצורה כל כך מצחיקה, שממש התגלגלתי מצחוק, אבל אני לא יכולה לשחזר אותו).

אמרו לי שאפשר לקנות בחנות חיות ספריי עם ריח דוחה חתולים ולרסס במרפסת, כדי שהם לא יבואו (הוא לא רעיל).

 

הבוקר ראיתי במרפסת חתול אחר - על הספה, כמובן, ואנג'לו סיפר לי שאחר הצהרים הוא ראה שם את שלושת החתולים המקוריים (ביניהם הג'ינג'י. טוב שלא קרה לו כלום).

טוב נהיה לנו מועדון חתולים במרפסת!!! בינתיים החלטנו לתת להם להשאר, בגלל הקור והגשם, ובלבד שלא יכנסו לנו הביתה (הם חתמו על חוזה?).

החתולים היו הרבה יותר גדוליםבחיים החתולים היו הרבה יותר גדולים ופראיים

Click on an area of 'Tom' for more info...

 

נכתב על ידי שושנת העמקים , 15/2/2007 22:34   בקטגוריות חתולים בצמרת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שושנת העמקים ב-20/2/2007 12:02



5,626

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושנת העמקים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושנת העמקים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)