לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שושנת העמקים


אמא, סבתא, ספרנית, חובבת תרבות, דתייה, חושבת, אכפתית, ציונית, שואפת לגאולה ורוצה לבטא את דעותי המושתקות

Avatarכינוי:  שושנת העמקים

בת: 74

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

האם אני דינוזאורית?


כשאני חושבת, אני אוהבת לכתוב לי נקודות. כשאני מתלבטת בקשר למיון ספר, אני אוהבת לכתוב תיאור קצר שלו, או כותרות נושאים (משלי, לא כותרות רשמיות) לפני שאני מחפשת את מספרי המיון (בספר, ורק אחר כך במחשב!). את הנקודות אני כותבת בעיפרון, לא במחשב!

זה עוזר לי לרכז את המחשבה.

בפוסט הזה כתבתי כמה אני נהנית לכתוב במחשב ולערוך את עצמי תוך כדי כתיבה.

עכשיו אני כותבת בדיוק ההיפך.

כל זה התעורר בגלל שבעבודה כל ספר מקבל תדפיס שהוא העתק מדויק של הרשומה שבמחשב. אנחנו מוסיפים את המיון ישר למחשב, ולאחר תום הטיפול זורקים את התדפיס. לכן התעוררה השאלה האם צריך בכלל את התדפיס - אנחנו זורקים (למיחזור) הרבה מאוד ניירות.

כמובן הקנאים לאיכות הסביבה וגם הקנאים לחסכון היו מוותרים עליו ברצון, ומסתפקים במספר המערכת; אבל אני ועוד כמה שעדיין אוהבים לכתוב טיוטות על נייר, או מעדיפים להגיה תדפיס כתוב ולא ישר מהמחשב - דורשים בקנאות את הנייר שלנו!!!

זה גרם לי להרגיש דינוזאור, כאילו אני צריכה כבר לצאת לפנסיה! (אבל אצלנו הפנסיונרים מזדרזים להתנדב בעבודה הקודמת שלהם, כך שגם זאת פיקציה). אני מרגישה שבזמן האחרון לא מספיק מעריכים אותי בעבודה!

ו- בשבוע הבא עורכים שיפורים במחשבים ונצטרך לעבוד בלעדיהם - או בתורנות בעמדות מחשב בספרייה אחרת. אני חושבת שאסתדר נהדר!!

נכתב על ידי שושנת העמקים , 8/3/2007 22:24   בקטגוריות שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שושנת העמקים ב-10/3/2007 20:11



5,626

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושנת העמקים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושנת העמקים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)