לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שושנת העמקים


אמא, סבתא, ספרנית, חובבת תרבות, דתייה, חושבת, אכפתית, ציונית, שואפת לגאולה ורוצה לבטא את דעותי המושתקות

Avatarכינוי:  שושנת העמקים

בת: 74

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

פורים


אני אוהבת את פורים. את הבלגן, משלוחי המנות שהם בעצם אמצעי לפגוש חברים ולשמח אותם, סעודת פורים שאנחנו תמיד חוגגים עם המשפחה, ולפעמים גם מזמינים חברים.

במשלוחי המנות - פעם הייתי שולחת לשכנות, זה היה קל ולא דרש יותר מדי מאמץ. אחר כך גיליתי שאני יכולה לשלוח לחברות שגרות יותר רחוק, אבל אפשר להגיע אליהן בקלות באוטובוס. בשנים האחרונות אני נותנת שיעורי פרשת שבוע בבית האבות שבשכונה, והגעתי למסקנה שהכי משמח יהיה לתת משלוח מנות לנשים מהשיעור, ובמיוחד לשבת ולדבר עם כל אחת מהן. אני מאוד אוהבת לעשות את זה אבל זה בדרך כלל לוקח הרבה זמן, וכשמחכים לי לסעודת פורים זה קצת מלחיץ. השנה ג'וליאנה באה אלי עם נולי מהבוקר, ולכן ביקשתי מהנשים שתתאספנה במקום אחד, כך שאוכל לשוחח עם כולן ביחד, וג'וליאנה הצטרפה אלי עם נולי והיה לנו מאוד נחמד ביחד. קיבלתי המון ממתקים, וזה עושה בעיה עם הדיאטה...

קיימנו סעודת פורים עם כל הילדים והנכדים, ובסוף אפילו הרכבתי עוד כמה משלוחי מנות לשכנים - ביניהם כמה שכנים חדשים, כדי לפתח את הקשרים איתם. בקיצור - שמח.

נכתב על ידי שושנת העמקים , 10/3/2007 20:17   בקטגוריות חגים ומועדים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,626

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושנת העמקים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושנת העמקים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)