לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שושנת העמקים


אמא, סבתא, ספרנית, חובבת תרבות, דתייה, חושבת, אכפתית, ציונית, שואפת לגאולה ורוצה לבטא את דעותי המושתקות

Avatarכינוי:  שושנת העמקים

בת: 74

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

לא שוכחים את שדרות


פעם אחת אני רוצה לתת צל"ש לבג"צ שקבע שצריך למגן את שדרות, ושהמיגון שנעשה לא מספיק. ואני בזה לתגובה של ראש הממשלה "לא נמגן את עצמנו לדעת". מדובר באזרחים, ילדים, מבוגרים, שהממשלה צריכה לדאוג להם. האם היא רוצה לרוקן כל יישוב שנמצא בסכנת ירי?

הממשלה צריכה לדאוג מצד אחד למיגון ומצד שני לדאוג בדרך צבאית ו/או מדינית שירי הקסאמים יפסק.

ולגבי האזרחים, כל שבוע ביום שישי מתארגנת שיירה לעריכת קניות בשדרות, כדי לעודד את התושבים. זאת דרך טובה לעודד את התושבים ולתמוך בהם בדרך מכובדת. לצערי, עד עכשיו לא יכולתי להצטרף לשיירות כאלה (יש גם הסעות באוטובוסים למי שצריך), אבל הייתי רוצה לעשות זאת בעתיד.

אני מוכנה לחתום על כל עצומה שתתארגן כדי לדרוש מהממשלה לעשות משהו!

וכדאי לקרוא מה שכתבה ג'וליאנה בנושא זה.

 אגב, בת של חברים שלי גרה בשדרות מאז החתונה (לפני כמה שנים), ובמשך הקיץ הם סרבו להצעת ההורים לבוא אליהם לכל הקיץ, כי הם מרגישים אחריות כלפי המקום (בעלה הוא ממקימי הישיבה שם).

נכתב על ידי שושנת העמקים , 5/9/2007 16:32   בקטגוריות מקומות בארץ, אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שושנת העמקים ב-5/9/2007 17:51



5,626

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושנת העמקים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושנת העמקים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)