לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שושנת העמקים


אמא, סבתא, ספרנית, חובבת תרבות, דתייה, חושבת, אכפתית, ציונית, שואפת לגאולה ורוצה לבטא את דעותי המושתקות

Avatarכינוי:  שושנת העמקים

בת: 74

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

דמוקרטיה עליך ישראל!


אני חברת ליכוד. ניצלתי את ההזדמנות שלי להשפיע על הרכב רשימת הליכוד לכנסת, והצבעתי בבחירות המקדימות (עמדתי שעתיים בתורים, לאחר העבודה). תוצאות הבחירות היו ברובן לשביעות רצוני, כנראה יש הרבה אנשים שחושבים כמוני. לבסוף לאכזבתי הרבה - יושב ראש הליכוד, מר בנימין נתניהו, החליט למסמס את תוצאות ההצבעה, ולהעיף את משה פייגלין מהמקום העשרים, אל המקום השלושים ושישה!

לא הייתי אומרת דבר, אילו הדבר היה תואם את התקנון שפורסם לפני הבחירות, אבל התקנון שונה לאחר היוודע התוצאות! לפי התקנון, עשרים המקומות הראשונים שייכים לרשימה הארצית, אלא אם כן לא נבחרה ביניהם אשה, ובמקרה כזה, המקום העשרים משוריין לאשה. במקרה שלנו - נבחרו שתי נשים ברשימה לפני משה פייגלין (לאה נס וציפי חוטובלי).

מר נתניהו הוכיח שכל האמצעים כשרים כדי להדיח את משה פייגלין ממקומו. הוא המריץ את אופיר אוקוניס להגיש עתירה בשם אנשי המחוזות, לפיה יש לתת את המקום המשוריין - וגם את המקומות שאחריו - למחוזות! ובית הדין של התנועה שמע ליושב הראש...

יש כאן עניין של הגדרת הליכוד. מר נתניהו איננו רוצה להיות מוגדר "חלילה" כאיש ימין, אבל מה לעשות, ומפלגת הליכוד במקורה מוגדרת כמפלגת ימין. יש כבר מפלגת מרכז (קדימה, המורכבת מפורשי ליכוד ופורשי העבודה), ויש מפלגת שמאל (העבודה) אבל מה עם מפלגת ימין, האין לה מקום בין מגוון מפלגות הכנסת? מה ההבדל בין הליכוד ובין קדימה, אם מר נתניהו מפריח את אותן סיסמאות ורוצה ללכת באותה דרך שאת כשלונותיה אנחנו רואים כל יום?

מר נתניהו צריך לזכור, שגם אם הוא רוצה למצוא חן בעיני השמאל, בעיני התקשורת, בעיני בתי המשפט (ושכחתי מי עוד...) ורוצה שישמרו עליו כמו על "אתרוג" - הוא איננו שליט יחיד, והוא צריך להתחשב במפלגה שלו ובחבריה. כבר היה לנו הסיוט של שרון שהעביר את תוכנית ההתנתקות בניגוד לרצון מתפקדי מפלגתו!

נכתב על ידי שושנת העמקים , 14/12/2008 22:34   בקטגוריות אקטואליה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שושנת העמקים ב-27/4/2009 15:08
 





5,626

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושנת העמקים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושנת העמקים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)