לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It’’s my life



כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

הזמן שלך...


איך תאמרי לו ילדה
אמרת אין לאן ללכת
הוא לא ידע
ואת כמו הרוח שותקת

והזמן שלך
אם רק תתני לו הוא יברח
והזמן שלך
אם רק תגעי ישאר איתך

אם זה הזמן שלך
המעגל אליו נקשרת לקראתך מונח
אם זה הזמן שלך
אז כשתלכי הדלת תיפתח
ולא הוא לא ישכח

תבטחי בו ילדה
ונשארת בגפו נתמכת
הוא בשלך
ואת באותו הקצב

והזמן שלך...

 

אני כ"כ מרגישה ריק,אין לי מה להגיד כ"כ...

אני מפחדת,פתאום הכל נפל עליי ואני(?!) לא יודעת איך להתמודד עם זה..

אבל אתן,אתן,בזכותכן אני נשארת עוד יציבה..מה הייתי עושה בלעדייכן? תודה שאתן לא משאירות אותי לבד.

אז למה נכנסתי לזה מההתחלה? אז זהו זה נגמר,לפחות מבחינתי...

הדמעות האלה,הכאב הזה,אני נגמרת פה מול הפנים שלך אבל אתה בשלך..

אני רק יודעת דבר אחד..

אני אוהבת אותך

 

אני..

נכתב על ידי , 22/6/2007 09:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



719
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*RaCheL* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *RaCheL* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)