זה אני
2 ו 8
לא ממוצע באיזור ה 4 עד 6
לא כ"כ גבוה כמו 9
ולא כ"כ נמוך כמו 1
2 ו 8
כל הסיפור הזה התחיל עוד כשהייתי בטבעול.
עבדתי במשך שנה וחצי בעבודה מונוטונית כ"כ שאחרי שנה וחצי הרגשתי שאני מקצועי לא פחות מכל שאר האנשים בצוות (וקצת יותר ממנהל האחזקה)
אחרי שנה וחצי של קריעת עכוז, עם מלחמה באמצע, ביקור משלחת מצ'כיה בצד ועימותי סרק בין מנהל האחזקה לאחראי משאבי האנוש מהצד השני, אחרי שגייסו כמה עובדים אחרי ונתנו להם משכורת גבוהה משלי בכ-30% - 40%, וכשסופסוף החליטו לתת לי העלאה בשכר - היא הסתכמה ב8.35% (2 שקל) הבנתי שזה לא עסק ככה.
צריך להתקדם בחיים, אחרת עוד 18 שנה אני אהיה עדיין איש אחזקה בטבעול, וארוויח קרוב למשכורת מינימום...
התפטרתי מטבעול, עברתי לעבוד בבית דפוס בתור איש אחזקה, לא עובד במשמרות, אולי "פעם ב..." שעות נוספות, בלי ימי שישי ועם משכורת גבוהה ב4 שקל לשעה יותר ממה שקיבלתי אחרי ההעלאה בטבעול.
הכל היה טוב
עד שהגיע מנהל אחזקה חדש.
"אני אנהיג את המחלקה הזו לעבודה יותר מקצועית, אני אנהיג את המחלקה הזו לעבודה במשמרות, אני אנהיג >פה<, אני אנהיג >שם<, אני אנהיג >את כל העולם<"...
אחלה
אמרתי לחברי לצוות: בואו נקנה לו חרב ומגן, שילך להנהיג... מה הוא רוצה מאיתנו?
התשובה לא איחרה לבוא.
"אני אדאג להוציא אותך לקורס נהגי מלגזה, אני אדאג לך לפלאפון מהחברה, אתה תתחיל לעבוד במשמרות..."
לא
">מגחך לעצמו< אתה תתחיל לעבוד במשמרות"
לא
"אתה תתח..."
תקשיב לי גברגבר, עבדתי במשמרות בטבעול, שנה וחצי. הגיע לי עד כאן (מעביר אצבע מתחת לאף), באתי לפה כדי לא לעבוד במשמרות וככה זה יהיה...
אחרי איומים על "תעבוד במשמרות או שתלך הביתה" עבדתי במשמרות, חודש.
בתקופה ההיא, שמעתי שמה שמפריד בין איש האחזקה למנהל האחזקה זה קורס שמתקיים בת"א פעם בכמה שנים.
אחרי שפוטרתי מהמקום ההוא (וואי, זה היה מסריח) עברתי למרכז, התקבלתי לתעשייה האווירית, סיימתי עם הפרוייקט (לגמרי) והתחלתי לחפש משהו חדש ללמוד.
נרשמתי ללימודים לתואר ראשון, הנדסת תוכנה.
סמסטר ראשון עבר ללא הצלחה, ובזה נגמרו היחסים ביני לבין המכללה.
הרצון ללמוד לא נגמר בזה.
נרשמתי לקורס מנהלי אחזקה.
לאור הנסיון שלי בתחום האחזקה, כל המנהלים (או אלו המתיימרים להיקרא כאלו) לא צריכים הרבה בשביל להיות מנהלים, כל מה שצריך לדעת זה לקרוא, לכתוב ולדבר... אפילו לא בטלפון.
במקביל לקורס הזה, נרשמתי עם חבר מהעבודה להכוון תעסוקתי.
("מה אתה צריך את זה אם החלטת ללכת ללמוד משהו אחר?")
טוב ששאלתם.
בלימודים, כמו כמעט בכל דבר בחיים, זה טוב לדעת לקראת מה אתה הולך, מעין חיזוק חיובי.
רוב האוכלוסיה נמצאת בין 4 ל 6.
יש מעטים שנמצאים בתחום ה 9 ויש מעטים שנמצאים בתחום ה 1.
אני נמצא ליד זה וליד זה.
מבחינת הידע שלי - אני במקום טוב (8).
כושר התבטאות, לעומת זאת, קצת רחוק (2)...
צריך לעבוד על זה