לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

לזכר איתן וולף ז"ל - "Pure Wish"


והעולם אליך תמיד האיר,
אותנו מהעתיד לקרות לא הזהיר,
והכל צף כאן בים הזכרונות...



ומה עם כל החברים שהשארת מאחור,
מה עם המשפחה שבליבה נותר החור
ומה עם כל הספרים,
שאהבת בלי סוף?
ומה עם האחרים-
שאת אישיותך להם, לא הספקת לחשוף...
מה תגיד אימא, שמגעגוע מתפתלת,
מי יחזיר שמחה, שכבר לא תיכנס בדלת?

והעולם אליך תמיד האיר,
אותנו מהעתיד לקרות לא הזהיר,
והכל צף כאן בים הזכרונות...

ואולי יום יבוא ובפתח תעמוד,
תצא שם מבין השיחים.
תצחק כמו תמיד, שעלינו הצלחת לעבוד,
ואנחנו נסלח לך,
מבטיחים!



14.5.2007 - 19.9.1993

איתן וולף,
יפה תואר, הרפתקן, שובב, נבון וחברותי.
שיחק יום אחד באקדח של אביו וכתוצאה מזה, נלקחו חייו
והוא עוד לא בן 14.
יהי זכרו ברוך.

עריכה 25/10
מישי שהכירה אותו, תיקנה אותי בתגובות לגבי נסיבות מותו.
זו תגובתה:


rememberמשתמש מאומת(האתר שלי) , 21:38 24/10/2008:
כמישהי שהוא למד בשיכבה שלה, כמישהי שמכירה אותו, כחברה, רק רציתי להבהיר בכאב רב שהוא לא שיחק עם האקדח. איתן וולף התאבד ואחותו הגדולה מצא אותו ללא רוח חיים.
השיר באמת מתאר אותו באופן מושלם.
האמת, שזה סוגר באופן מסויים מעגל ואני אישית מודה למי שביקש ממך לכתוב את השיר ולך כמובן.

ולמגיבים הבאים- בבקשה אל תכתבו שזה קשור להורים שלו, שזה אשמתם. אני יכולה להבטיח שזה לא.
בבקשה אל תכתבו את זה.

[סוף ציטוט]
____________

לא הכרתי אותו, אבל כמה פעמים נתקלתי בשמו כשהסתובבתי בישרא.
לא מזמן, שלחה לי מישי מייל עם בקשה לכתוב עליו שיר ולהקדיש לו אותו.
יש לי קושי גדול לכתוב על נושא המוות, מבחינת הרגישות העצומה שדרושה בכל מילה ומבחינת יכולת רגשית אישית שלי לכל דבר שמתקשר לנושא המייסר הזה.
הוספתי אנימציה של מישו מנגן בגיטרה, כי זה מה שעשיתי עם השיר בכל שורה חדשה שנכתבה.
מקווה שהצלחתי להעביר את הכאב, הגעגוע והצער של לכתו בטרם עת.
ת.נ.צ.ב.ה

עריכה
החלטתי שאני מאוד רוצה להנציח את זכרו ושכולם יכירו אותו ויהיה במודעות של אנשים.
שהוא לא ייעלם מהזכרון של אף אחד, גם מכאלה [כמוני] שלא הכירו אותו אישית.
כל מי שישים את תמונתו של איתן ז"ל בפוסט הכי עדכני שלו,
עם ההפנייה לפוסט הזה, ילונקק כאן ברשימה.



הנציחו את שמו בפוסט:

כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.


במסגרת הטבעת שפתחתי "משהו טוב קורא פה"
היום אני ממליץ על הבלוג הבא:
לחצו פה
כנסו, אולי זה שלכם.
אל תשכחו לתת שם מילה טובה.




http://www.habanim.org/gilad.html


מנויים
נשלח אליכם עכשיו "הסוד"
-מסרים נוספים, בקרוב-


תחרות כתיבה "תגלית רויאל"

לחצו כאן
נפתחה ההרשמה לבית ב'
מנויים של רויאל עדיין מוזמנים להירשם.

ההרשמה נסגרת בסוף החודש הזה.


עד כאן להפעם.
אני אבקר אצל כל מי שעדיין לא הגבתי אצלו מהפוסט הקודם. DONE
שיהיה לכולנו שבוע מהנה ושקט...

עד הפוסט/עריכה הבאים,
שלכם תמיד,


נכתב על ידי , 23/10/2008 19:36   בקטגוריות איתן וולף ז"ל, בהקדשה מיוחדת, געגוע, אקטואליה  
139 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   7 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של picacho מכת ברק O: ב-4/11/2008 20:51



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)