לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

אתה וגם אני, מחכים לצעד של השני


- למה אתה כל כך עקשן,
זה האגו או כי אתה ביישן?

- לא בטוח אם את בכלל רוצה...
את גבול הידידות את לא חוצה.

- אני רק מחכה שכבר תשאל,
כל רגע שחולף נהיה בלתי נסבל.

- ואם תגידי שאני רק ידיד?
הקשר ישתנה, עליי זה יכביד.

- הסימנים מראים אחרת!
למה אתה עושה מזה סרט?

- מי אמר שהתפקיד הוא של הבן?
עדיף שאשאר ידיד, זה סתם מעצבן...

- אתה טועה וזה לא יעבוד,
אתה לא רואה? זה משחקים של כבוד!

- את חושבת שהצעד הוא קל,
אני רוצה, אבל לא מסוגל.

- כמה זמן זה הולך כך להיתקע?
לא יכולה לחכות יותר מדקה.

- את נותנת לאגו כאן להרוס,
את מצפה ממני להיות הבוס?

- לא! טוב,אולי...
נו כבר, בבקשה די

- תפסיקי לסמוך רק עליי,
tell me, is your love is a lie?

- אתה יודע טוב מאוד,
שאני חושבת שאתה מדהים.
האהבה שלי אליך היא לא סוד,
אבל אנחנו מתנהגים כמו 2 ילדים!

- אני עדיין ילד אם שכחת...
לא רק אני פה, זה גם את!
אם כך זה עומד להימשך,
זו לא תהיה אשמתי,
אלא אשמתך.

- תפסיק לדבר שטויות
ורק תן לי את היד,
אני מפחדת לעשות טעויות,
שתלך
ואשאר לבד
.

רק משפט, עומד בינך וביני
עד מתי, אהוב שלי,
עד מתי,
נחכה לצעד של השני?


מישי ביקשה ממני במייל, לכתוב על מה שהיא עוברת עכשיו.
היא נמצאת בקשר עם מישו, קשר שהתחיל כידידות אבל היא מרגישה,
יותר נכון בטוחה, שכמוה גם הוא מרגיש יותר מזה.
שניהם מחכים שהצד השני יעיז כדי לממש את האהבה שלהם.
ואני שואל,
למה?
החיים קצרים מדי כדי לחכות וכדי לשחק משחקי כבוד.
מי יודע מה יוליד יום?
אף קשר הוא לא מובן מאליו,
יכול לחלוף הזמן, ועל מישו מכם זה יימאס ולא יהיה אפשר להחזיר את הגלגל לאחור.
אולי לו כבר תהיה מישי ואולי כבר אלף סיבות.
אם את חושבת, שזו אהבה אמיתית ששווה סיכון,
אז היא שווה לפחות את המינימום של ההעזה.
אף אחד לא מת מאהבה,
בטח שלא מאכזבה.
אבל מה שכן,
בעתיד תאכלי את הלב בשאלות "מה אם" ואז, תגלי שכבר מאוחר מדי.
חלפו הימים מזמןןן, שרק הבן היה מציע חברות,
זה לא כתוב באף ספר חוקים שאם הבת מרגישה משו היא לא תגיד אלא תחכה לאישור של הצד השני.
תהי יותר בוגרת ממנו,
ושיהיה בהצלחה!


כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.


במסגרת הטבעת שפתחתי "משהו טוב קורא פה"
היום אני ממליץ על הבלוג הבא:
לחצו פה
כנסו, אולי זה שלכם.
אל תשכחו לתת שם מילה טובה.


_____________________

בלוג נוסף, שקראתי בו את הפוסט האחרון מלפני כמה ימים וממש גרם לי לצחוק:
לחצו פה
בלוג מצוין


http://www.habanim.org/gilad.html


מנויים
מקווה שאהבתם את מה ששלחתי לכם במשך השבוע.

עריכה 1/11
שיר הרקע של הבלוג, עכשיו בהורדה ישירה:
http://www.upfree.net/3351640
סיסמה נשלחה למנויים.

עריכה 3/11
רואים את התמונה למטה?


תמונה אחת מתוך רבות ומדהימות שתראו בהורדה הבאה.
*כל התמונות מקוריות ללא עריכה.
הורדה: http://www.upfree.net/download.php?file=5032470
סיסמה נשלחה למנויים.

במסר הבא,
תראו איך המין היפה עושה מאיתנו צחוק עם החניה [;

-מסרים נוספים, בקרוב-

בקשה אישית
אני כמה וכמה פעמים נתקל בתגובות שאומרות לי לעשות משו עם הכתיבה שלי,
שחושבים שיש לי קצת כישרון ושאני יכול לעשות עם זה הרבה.
אם זה חשוב לכם כמו שזה חשוב לי,
בבקשה תפרסמו את מצגת השירים שהכנתי,
תשרשרו אותה במיילים ובכל מקום שאתם יכולים.
אין לדעת כמה זה יעזור לי, אבל בהחלט אני אעריך כל אחד ואחת שיעשו את זה בשבילי.
זה הקישור להורדה:
http://www.upfree.net/336272

השקעתי בה המון שעות,
לא הכנסתי את כל השירים שכתבתי, אבל יש אוסף נדיב.
תודה לכל העוזרים/ות

זה הכל לבינתיים!
אני אגיב לכל מי שעדיין לא הגבתי לו בפוסט הקודם ואבקר אצלכם בבלוגים
.DONE
מאחל לכולכם שבוע קריר/חמים [תבחרוXD]
שמרו על עצמכם והכי חשוב, תהנו!

עד לפוסט או העריכה הבאים,
אוהב אתכם,


נכתב על ידי , 30/10/2008 10:20   בקטגוריות חוסר ביטחון, משחקי כבוד, אהבה ויחסים  
158 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-4/11/2008 07:38



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)