לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

חיוך או מסיכה?



היא מסתובבת סביב עצמה.
אם היא מחייכת או עצובה, אז מה...
אם היא צוחקת ורוקדת,
אם שרה או רועדת,
אף אחד לא ישים לב.
היא מזייפת שמחה ובתוכה רק כאב.

הכוכבים נותנים לה סימן:
"תורידי מסיכה, הגיע הזמן"
חיוך וצחוק מעליה מפשיטה,
מתחלפים עם דמעות שישנות איתה.

אף אחד לא יוכל לנחש,
מה בראשך שם מתרחש.
תני לנו רמז תני לנו אות,
די, אל תמשיכי בסתר לבכות.

את סוגרת דלת,
שאף אחד לא ישמע.
ממה את נבהלת
תגידי לי, ממה?

המסיכה שלה היא הפתרון,
לא רוצה שמישהו יידע.
שומרת את רגשותיה בתוך ארון,
בבוקר לובשת חיוך ובלילה מורידה.

"לא תבינו את העצב,
פעימות הלב שמאבדות קצב.
אל תנסו,
כי לא תבינו אותה
,
טוב לכם יותר המסיכה שהיא עוטה"

היא מסתובבת סביב עצמה,
אם היא מחייכת או עצובה, אז מה...
אם היא צוחקת ורוקדת,
אם שרה או רועדת,
אף אחד לא ישים לב.
היא מזייפת שמחה,
ומבפנים, נאכלת כאב.





חשוב לי שתקראו את זה:
זה שיר שמוקדש להרבה מאוד ששלחו לי מיילים.
לצערי, אני מקבל בין השאר, מיילים חסרי בטחון, חסרי שמחה אמיתית, השלמה עצמית.
מה שאתן רואות במראה, זה לאו דווקא מה שאחרים מסביבכן רואים.
אל תבטלו את עצמכן, את הרגשות שלכן, את מי שאתן.
אף אחד לא מושלם, על זה אני יכול לחתום לכן.
גם הבן אדם שאתן חושבות שהוא שיא הבריאה, אם תביטו מקרוב, אתן תראו את הקוצים, את החלקים הרקובים.
כמה שתנסו לשכנע אותי שאין בכן משהו מיוחד,
לא תצליחו.
אני נולדתי וגדלתי על הידיעה, שבכולם יש טוב, יש כישרון ותבונה.
השאלה היא, אם כל אחד מנצל את זה ומטפח.
כי קל לרחם על עצמנו, להגיד שאנחנו לא טובים בכלום, לשחק אותה שלמים עם ההחלטות שלנו, עם מי שהחלטנו שאנחנו ולהמשיך בשגרת היום כשבסופו, נקרעים מבתוך.
אני מניח שרובכם אוהבים ורדים,
ואני מניח שרובכם יודעים שיש להם קוצים, אבל בכל זאת כן תשקו ותטפחו אותם.
למה?
אתם הרי מטפחים קוצים!
אז זהו שלא, אתם מטפחים את מה שמסביב, את החלקים הטובים, את עלי הכותרת היפים ואת הריח שמפזרים לכל עבר.
ככה אתן!
תטפחו את עצמכן. לא כדי לטפח חסרונות,
אלא כדי להשקות את החלקים הטובים שכן יש בכן.
כתבתי את זה בלשון נקבה, בגלל המיילים, אבל זה מופנה גם למין השני.


כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.


במסגרת הטבעת שפתחתי "משהו טוב קורא פה"
היום אני ממליץ על הבלוג הבא:
לחצו פה
כנסו, אולי זה שלכם.
אל תשכחו לתת שם מילה טובה.



http://www.habanim.org/gilad.html


מנויים
מאחר וקיבלתם מסר כבר אתמול,
אני לא רוצה להפציץ לכם ת'מייל.
תקבלו דברים מצחיקים/חכמים/מעניינים, כבר בימים הקרובים.


15/11

שלחתי לכם מצגת בשם DOUBLE VISION
מרחוק זה נראה משו אחד,
אבל אם תסתכלו היטב... תיווכחו לדעת שזה לא מה שחשבתם.
ובנוסף,
הורדה של השיר "אף לא מילה" בביצועה של הזמרת עם הקול הקסום, דין דין אביב.


זה הכל לבינתיים!
אני אגיב לכל מי שעדיין לא הגבתי לו בפוסט הקודם ואבקר אצלכם בבלוגים
. DONE

עד לפוסט או העריכה הבאים,
שלכם תמיד,


נכתב על ידי , 14/11/2008 17:20  
160 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-24/11/2008 08:25



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)