לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

it's time to move on


עם הזמן קולך נאלם,
עובר לידי כמו רוח.
ואיתו הרגש נעלם.
מבטיח לך, זה בטוח
.


לא מסתכל כשאת צועקת,
אבל תסבירי לי משהו אחד:
מתי היה רגע של שקט,
איך בלעדייך
פעם, הרגיש כה לבד.



כמו לירות לעצמי ברגל,
בכל רגע שאני פה נשאר.
צובע בלבן את הדגל,
נכנע ואומר "נגמר".

את הכבוד שלי לעסת,
כמו פופקורן מול סרט.
על האהבה שלי לא חסת,
את הגבול מזמן עברת, גברת.

לכאב שגרמת אין תרופה,
חיפשתי בכל חור בעיר.
הגיע הזמן לחתום תקופה,
הפסקתי את הראש לדפוק בקיר
.


זכרונות טובים נמחקו לאיטם,
תפסו את מקומם כל המגרעות.
אני הולך ביחד איתם
ואומר לך סופית,
להתראות.



שיר שהוא לאו דווקא על אהבה רומנטית.
מוקדש לכל אלה שמזדהים עם המילים בכל צורה שהיא. אני בכוונה לא משאיר הסבר על השיר.
שכל אחד/אחת ייקח את זה למקום שלו.

כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.


במסגרת הטבעת שפתחתי "משהו טוב קורא פה"
היום אני ממליץ על הבלוג הבא:
לחצו פה
כנסו, אולי זה שלכם.
אל תשכחו לתת שם מילה טובה.



http://www.habanim.org/gilad.html


מנויים
נשלחה אליכם עכשיו מצגת מדהימה ביופייה.
הנה רמז קטן למה שאתם תראו שם:


זה הרבה מעבר למה שאתם מתארים.

20/11
שלחתי לכם עכשיו מצגת, שאני בטוח תעזור לכם בהווה ובעתיד.
תלמדו לחשוב חכם, לעשות דברים בתבונה ולקבל תוצאות מניבות פרי, להווה ובעיקר לטווח הארוך.
מפי האיש הכי עשיר בעולם,
הכי נבון,
והכי חשוב, הכי צנוע למרות מעמדו.
מקווה שתאהבו

תחרות תגלית רויאל
>סליחה ענקית מכל המוכשרים והמוכשרות פה למטה:
קארין, קורל, ענבר, רוני, לירון.



זה הכל לבינתיים!
אני אגיב לכל מי שעדיין לא הגבתי לו בפוסט הקודם ואבקר אצלכם בבלוגים
. DONE

עד לפוסט או העריכה הבאים,
שלכם תמיד,


נכתב על ידי , 18/11/2008 13:56  
123 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bllondie ב-28/11/2008 00:40



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)