לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אז איך אתה מעדיף את החייל שלך?


 

יש לי סובלנות כלפי אנשים עם מוגבלויות, באמת, עד אין קץ.

אני חושב שהם כמו כולנו ועם מס ערך מוסף שרק אנשים שיתקרבו ויושיטו להם יד, יבינו ויגלו.

אבל מה...

 

אין לי סובלנות כלפי אנשים עיוורים כלפי המציאות עם ראייה 6/6 או עם משקפיים ממוסגרות היטב.

 

אני נמנע מלשמוע חדשות, זה לא עושה לי טוב ובעיקר מאז שהתחתנתי, אני שקוע באישה שלי, בהיריון שלה, בבית שלי ותו לא.

אבל אי אפשר לטמון את הראש בחול 24/7, אנחנו בני אדם לא יענים.

וכשאני קורא שיתופים של חברים לגבי עיוות חדש של התקשורת כלפי היחס ערבים-יהודים, אני מתפוצץ מכעס.

יש קטטה? מעורב שם ערבי? זה יהודי שהיכה אותו? זהו, יש כותרת בעיתון ובחדשות 8 בטלויזיה. כותרת ענקית של "גזענות יהודים נגד ערבים" בכל פינה ובכל נוסח.

התקרבתם לארוע? בדקתם פרטים? מי? למה? איך?

מיותר.

זה יהרוס את הכותרת של מחר. הרי גזענות נגד ערבים היא לא מקובלת בעליל! [וגם מלא רייטינג, אבל ששש זה לא מה שחשוב] מה זה משנה מי התחיל ולמה. למה העזתם להרים יד על מיעוט מסכן ודל יכולת, נגד בן אדם בדיוק כמוך, שרק רצה סך הכל לחיות. אל תענה לי בכלל.

 

עטא עוויסאת, סרב לטיפול חובש משטרתי, ורץ להתלונן נגד המשטרה

עסא עוויסאת, צלם 'ידיעות אחרונות' נפצע מאבן במהומות הר הבית, סרב לקבל טיפול מידי חובש משטרתי, ופונה לשער המוגרבים על ידי הסהר האדום. אך זה לא מנע ממנו להתלונן כי המשטרה סירבה לטפל בו.
דובר משטרת ישראל התייחס לתלונתו הלא ממש מוצדקת, ופרסם את התמונות
ולמי שלא מאמין יש תמונות. צפיה מהנה:



בתמונה: הצלם נפצע ועולה על האלונקה

 



בתמונה: הצלם מסרב לטיפול מהחובש המשטרתי

 



בתמונה: הצלם מסרב לטיפול מהחובש המשטרתי

 



בתמונה: הצלם קם ועוזב את האלונקה, ואינו מוכן לקבל טיפול מהחובש המשטרתי

[נלקח מפה]


דוגמה 2:

 

האם חסן אוסרוף באמת הוכה על רקע לאומני?
התקשורת הציפה אותנו בסיפור ה"מזעזע" של פועל ניקיון ערבי שהוכה ע"י כמה יהודים "בריונים" על רקע לאומני, גזעני!
אבל האם באמת כך היה הדבר? ממש לא!!!
חסן אוסרוף הוא פושע מכור לסמים מוכר למשטרה שגונב, שודד, ובוזז כבר במשך שנים, האירוע האחרון היה עוד אירוע בו הוא ניסה לשדוד אך לצערו נקלע למקום עם כמה יהודים לא פרייארים בכלל!
בדיקה קצרה שעשינו מצאנו עשרות תיקים כנגדו גם באתר משטרת ישראל וגם בפסקי דין, ניתן לראות בקישור המצורף.
שתפו את החברים והוציאו את האמת לאור

[תמיר סאסי, "חירות ישראל"]



 

 

עוד דוגמה? רק תבקשו

 

בטח נחשפתם לתמונה שרצה באינטרנט של כמה יהודיות דתיות שמכות ערביה, וקבוצות שמאל כתבו שהן הכו אותה סתם בלי סיבה כאשר היא עומדת חסרת אונים לנוכח הגזענות.
לצערם של השמאלנים דף שנקרא GNN חדשותי שמפרסם דיווחים על "הכיבוש" פרסם את התמונה הזאת שבה הדברים נראים קצת אחרת מהמציאות שאנשי השמאל ניסו לתאר, מהר מאוד שהבינו את הטעות שלהם הסירו את התמונה אבל כבר היה מאוחר מידי כי אנשי ימין חרוצים כבר שמרו אותה.
שתפו את החברים והוציאו את האמת לאור!

[תמיר סאסי, "חירות ישראל"]



 

- וואו, על המקרה הזה שמעתי בלי סוף "קבוצת חרדיות [חלק אומרים מתנחלות, אבל מה זה משנה, העיקר שהבנתם שהן דתיות חשוכות וגזעניות] היכו ערביה חסרת אונים."

באמת מסכנה. מסכנה הידיעה שיש אנשים שלא מעניין אותם הפרטים אלא ישר רואים תמונה ומפנים אצבע מאשימה שהכינו מראש.

 

 

*התפכחות?

http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-d90b20602e63d31004.htm&Partner=facebook_comments



אבל מה קורה כשיש הסתה גלוייה לפגיעה בצה"ל?

שמעתם על זה? לא. האמת שגם אני לא, מזל שיש את דף הפייסבוק של "חירות ישראל":


"וול דן"

"רר"

[מושגים של רמת צליית בשר]


 

 

ד"א,

זה שפירסם את התמונה וביקש שתשתפו אם אהבתם את החייל מדיום רר ואם אתם מעדיפים אותו וול דן ללחוץ "לייק"-

הוא לא מוסלמי, לא אח של אחמניג'אד ולא גרמני בתקופת השואה - הוא יהודי. כן, ואלה שהגיבו לו? תומכים בחיילים צלויים טוב טוב. אה כן, גם הם יהודים. קראתי פה בעיקר תגובות של נשים. ואתה חושב שאין מצב שבעולם שאישה ככה תייחל לחייל של הצבא שלה. לא שאני מתרץ גבר שמתבטא ככה, אבל... איפשהו זה מצמרר אותי יותר. פני השמאל "השפוי וההומני" במיטבו.

*אני לא רוצה בכלל לדמיין את מה שהרגישו ואת הבעת פניהם אחרי הלינץ' ברמאללה.

 

אז מה אמרתם? שמעתם על זה בחדשות? אולי בעיתון? רגע, בטוח שברדיו, לא?

טוב, יש זמן מוגבל שאפשר לדבר בו והרי ה"גזענות" הפושעת של היהודים, מבלי אפילו להיכנס לפרטים ולחקירה, ראויה יותר לפירסום וגינוי.

 

[פעם ראשונה היום ראיתי את התמונה והתגובות האלה. 'מזעזע' זה מונח לנדנדה שבורה בפארק לעומת מה שהולך פה באמת]

 

יש עוד מיליון ו9 או 10 דוגמאות לכמה התקשורת מסלפת עובדות והופכת צד אחד, במקרה הוא של היהודים, לפשיסטים, מדינת אפרטהייד גזענית ולא סובלנית ואילו את הצד השני, גם אם העובדות הפוכות לגמרי, לצד הנכבש המתוסכל ומעורר הרחמים.

 

על המתנחלים שמעתם משהו? רק כשמישהו נרצח אז אין ברירה לתקשורת ואתם כן שומעים, אבל כשמדי יום רוגמים עליהם סלעים ופוצעים אותם והילדים עם חרדות וטראומות וגברים שמתפללים לחזור מהעבודה בשלום למשפחה שלהם, אותם לא מראיינים אחרי שמבצעים בהם לינץ'. אלה מתנחלים, בעיה שלהם. זה לא רייטינג וגם לא מספק את הצופה שצמא ל"הומניות" וצדק ל"מיעוט" המסכן.

 

עם כל המסתננים והגירוש, התנתקויות שהולכים פה, לא רחוק היום שאנחנו נהיה פה המיעוט. נראה לכם שיתנהגו אלינו בכפפות של משי כמו שאנחנו התייחסנו אליהם?

 

"המרחם על הרשעים בסוף מתאכזר לרחמנים."


ולא רק הם נרגמים באבנים כעניין שבשגרה-לחצו פה.

 

 

- מדי פעם יש רקטות שמשוגרות לדרום, אבל לא תשמעו על זה. כי זה כולה "טפטוף".

אם זה היה ליד הבית של חברי הכנסת, קל וחומר רוה"מ, לא היו קוראים לזה כך, אלא מבצע "עמוד ענן", "עמוד חשמל" ו"עמוד דו" היו יוצאים מיד לפעולה.

 

לסיום, מכאן אני רוצה לשלוח בשמכם ובשמי, ח"ח לכל חיילי צה"ל, שמחרפים את נפשם לא רק מול האויב הערבי, אלא מול יריקות השמאל ה"יהודי" תרתי משמע.

אתם הגיבורים שלנו וכל עם ישראל מגבה ומחזק את ידיכם.

 

עריכה

 

הבלוג מבכה ואבל על מות 2 הטייסים הגיבורים שנהרגו הלילה:



 

ובזמן שכולנו מבכים את מותם, יש כאלה ש:

 

"אשמח בנפול אויבי"

תכירו את נועה שינדלינגר - פעילת שמאל קיצוני, חברה בארגון "זוכרות" ויוצרת ב"טלויזיה החברתית".

זה מה שהיה לה להגיד על מותם הטרגי של טייסי המילואים סגן אלוף נועם רון ורב-סרן ארז פלקסר. פשוט מבחיל.

זו דוגמה למיעוט קטן אך משפיע של אזרחים יהודים החיים בקרבנו ומתנגדים לקיומה של מדינת ישראל.
לא מדובר ברצון ב"מדינת כל אזרחיה" או בסיום ה"כיבוש", מדובר במאבק על זכותינו למדינה בארץ ישראל.

חשוב להפיץ.




תוך כמה דקות כבר חתמו מאות ישראלים על העצומה הקוראת לשלילת האזרחות הישראלית מ-נועה שיינדלינגר

חתמו על העצומה בקישור הזה והפיצו הלאה!

 

"להיות עם חופשי בארצינו,

ארץ ציון, וירושלים"

 

 

רועי


נכתב על ידי , 12/3/2013 00:25   בקטגוריות אלימות, בגידה, השינוי נמצא בידיים שלנו, חופש הביטוי, סובלנות, קסאמים, אקטואליה, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-14/3/2013 12:39
 



'קדימה', למקלטים.


תגידו שאני הוזה, תגידו שזה חלום.
רק לא שהאמנתם לספין השלום.
שוב מדברים על החזרת שטחים?
תגידו, השתגעתם? על מה אתם סחים?

רוה"מ,בסירת המושחתים, ממשיך לחתור,
"ניתן את הגולן ומי הבא בתור?
רק שישכחו את פשעיי ואת החקירות,
אתן גם ירושלים, אפילו את שדרות."

הדרום מדמם, הצפון עדיין לא התאושש.
אבל אולמרט? רק על עצמו חושש.,
בזמן שעוד גראד הרעיד את ישראל
מצא לו זמן עם בוש הנשיא, לטייל.
בזמן שמגורשי קטיף עדיין בלי בית,
משלים אותנו על יונה עם עלה של זית.
כשעדיין החטופים נמצאים בשבי האוייב
מי אתה בכלל שתדבר על עוד ויתור כואב?

לא תוכל להתחמק מידי החוק,
לא תעשה מעצמינו צחוק.
נקווה שתתפוטר ותיסע כמה שיותר רחוק,
לפני שבעזרתך את מדינתנו יצליחו למחוק.
פרוש, אל תגרום לנו עוד נזקים.
להיעלמותך מהכותרות אנחנו יושבים ומחכים!

אל תבין לא נכון, אני בעד ויתורים כואבים, טפשון.
כואב לי,
אבל עליך הייתי מוותר ראשון.





שונא פוליטיקה, אז אל תגרמו לי להיכנס לזה עוד יותר.
רציתי לכתוב על זה גם בגלל שהוא בנושא החם בישרא, וגם כי הכעיס אותי -פצצות-! XD שיש לו את החוצפה להוביל את העם למהלך כלכך מסוכן ורגיש,
רק בתקווה שהחקירות והפשעים שלו ייעלמו מכותרות החדשות.
רמת הגולן הוא העיניים של המדינה,
אבוי לנו אם היא תימסר לאויב כלכך מושבע שלנו.
ידיד נפשו של האיראנים, וגם בל נשכח, רק לא מזמן פיצצנו כור גרעין שלהם, מעניין לכבוד מי בנו אותו, אה?
מעניין גם לאן אולמרט חשב להעביר את תושבי הגולן, בעוד מגורשי קטיף עדיין בקרוואנים, מחוסרי עבודה, מבוזים ומדוכאים.
נראה לכם שייקח משפחה אחת לבית שלו להתארח בזמן שיפציצו שוב?
גם לי לא נראה.
אני לא ימין ואני לא שמאל במפה הפוליטית, כי בעיניי- כולם מושחתים.
לכולם בסופו של דבר מוצאים תיק במשטרה על הטרדה מינית/אונס/גניבה/שוחד והרשימה עוד ארוכה.
כולם לפני הבחירות מבטיחים לאזרחים עולם ומלואו, ואחרי שהם מקבלים את אמון הציבור ונבחרים, הם שמים עלינו זין.

אולמרט, תתפטר!
יאללה מי יוצא איתי לרחובות, תכינו שלטים XD





במסגרת הטבעת שפתחתי:
משהו טוב קורא פה

היום אני אמליץ על
בלוג נוסף שאני מאוד רוצה לחשוף אותו פה, הוא של מישי חדשה יחסית בישרא, ששווה היכרות איתה.
כנסו, תגיבו, ואני מבטיח לכם שתצאו משם עם חיוך.
כנסו לפה [ותגיבו]

רוצים גם אתם פירסום אצלי בפוסט?
V

- חושבים שאתם גם שווים חשיפה?
אתם בין הקוראים בבלוג שלי?
שלחו לי אימייל עם בקשת המלצה לפוסט מסויים ו/או לבלוג בכללי, ואולי אתם תופיעו פה בפוסט הבא.


ד"א, אני אענה לכל התגובות שעדיין לא הגבתי עליהן בפוסט הקודם.



כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.



תצטרפו לטבעות שלי:
__מהלב אל המקלדת__

צוחק/ת לקשיים בפרצוף

משהו טוב קורא פה




שיהיה לכולכם, ל"ג שמח ומדליק.
שמרו על עצמכם עם האש, ואל תתפרעו איתה.
"הגודל לא קובע."
[טוב, במקומות אחרים כן XD]
[אבל לא ניכנס לשם]
[]


שעה מטורפת לכתוב פוסט אה?XD
חזרתי מבילוי עם החברה, נשארתי עם אדרנלין ופחות חשק לישון[:

סופשבוע מהנה ומלא אהבה שיהיה לכם!



נכתב על ידי , 22/5/2008 02:24   בקטגוריות בגידה באמון, דמוקרטיה, חופש הביטוי, קסאמים, שחיתות, שבויים, אקטואליה, שחרור קיטור  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כוכב השחר העולה ב-27/5/2008 18:32
 




דפים:  
322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)