לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדברים שמאחורי השמש


Our hopes & expectations, Black holes & revelations

Avatarכינוי:  ~פרפרה~

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

החיים זה כאן


אלוהים יעזור...לא כתבתי פה שנתיים,לא הייתי פה שנתיים ו-מיי גאד אלו היו שנתיים מבלבלות.

 

אז מה אני עושה כאן בעצם? חיפשתי מקום לפרוק

 

אז מה קרה איתי? כל מיני...הרבה כלום בתוך מערבולת שינויים והרבה לבד בתוך המון ביחד.

 

אני הסתכלתי על פוסטים שכתבתי לפני שנתיים וזה מוזר לאללה איך אני במקום כל כך אחר עכשיו

 

בחיים שלי לא האמנתי אז לפני שנתיים שאני אשתף אנשים בנטיות המיניות שלי...מה שאגב עשיתי

ובטח שלא שיערתי לעצמי שאני אהיה בקשר זוגי עם בחורה.ועוד קשר של שנה+ בחיים לא האמנתי.

 

עכשיו אני בעצם לבד. אחרי שנפרדתי ממנה. מעכתי לה את הלב, ריסקתי אותו לרסיסים.

ועכשיו אני קצת מצטערת...פחות בגללה יותר בגללי.

 

 

 

 

נכתב על ידי ~פרפרה~ , 16/1/2009 11:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~פרפרה~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~פרפרה~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)