לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדברים שמאחורי השמש


Our hopes & expectations, Black holes & revelations

Avatarכינוי:  ~פרפרה~

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

בלה בלה ועדכונים


*אני נמצאת כבר בערך חודש וחצי בבסיס חדש בתפקיד חדש ובוא נאמר שהמילים-

 "אני רוצה קב"ן" עמדו  על קצה שפתותיי לא פעם ולא פעמיים.

 קצת קשה להסתגל לאנשים חדשים שבתכלס אין בינינו כלום במשותף ואם היינו נפגשים תחת נסיבות

אחרות באזרחות לא ממש היינו מתחברים.

אבל הזמן עובר "והפז"ם דופק" חחח ומהר מאוד מגיעים להבנה ששם אני עומדת להיות תקועה לשנה וחצי הקרובה ולכן לראשונה בחיי אני מיישמת באופן רשמי את המשפט- if you can't beat them, join them     

כששואלים אותי "מה המצב כפרה?" אני פשוט עונה "הכל טוב עיניים, מה איתך?"

 

* המצב הכי הזוי בו אי פעם מצאתי את עצמי באפטר היה כדלקמן-

המקום: ספסל באמצע מרכז ת"א

אור יום.

אני לבושה בפליז צבאי, מכנסי דייגים שחורים 3/4 כאלה, נועלת נעליים צבאיות ומחזיקה ביד אחת בקבוק הייניקן חצי ליטר וביד השנייה סיגריה בוערת.

אלוהים... לאן הידרדרתי...

 

* הגעתי למסקנה שכדאי שאני טיפה אמתן את עצמי עם הטיפה המרה בעודי ישובה בחברת מכרים בבאר אפוף עשן.

למה אתם שואלים?- כי אז אני נוטה לפלרטט גם עם המלצרית...כן,כן המלצרית :|

 

 

נכתב על ידי ~פרפרה~ , 31/1/2007 19:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~פרפרה~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~פרפרה~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)