לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יחפה...


"...אמצע. דרך. שביל לא סלול. שונאת את הגשם אבל מחכה למבול..."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פוסט עידכונים (:


היום אני במצב רוח:

 

 

אוקיי,

אז מלא זמן לי הייתי פה וקרו מלא דברים.

 

א) אני כבר שבוע עם דלקת ריאות.

זה התחיל ביומיים של שיעול שהייתי בטוחה שיעבור.

אח"כ עלה לי החום והייתי איזה 3 ימים עם 40 מעלות חום.

אח"כ הרופאה שלחה אותי לעשות צילומים בריאות ואיבחנו שיש לי דלקת ריאות.

אזז... אני יושבת לי בבית. עם אנטיביוטיקה וכל מיני סירופים מגעילים כאלה לשיעול.

"באושר ועושר עד עצם היום הזה.."

 

ב) ראיתי אותו.

את זה שאני לא מצליחה לשכוח כבר מלא זמן.

כל השביתה לא נפגשנו והפגישה איתו הייתה ממש ממש מוזרה.

בכלל לא שמתי לב שהוא שם. עמדתי ודיברתי עם חברים שלו ופתאום הסתובבתי והוא עמד לי מול הפרצוף.

אווווווווווף הוא כזה יפפפפפהההההה

למחרת, כצפוי, הוא שלח לי הודעה בשניה הראשונה שהוא יכל.

ודיברנו.

לעזאזל, יש לך חברה, די ! ! !

 

ג) חנוכה הגיע.

אתמול הדלקנו נר ראשון וכל החמולה מצד אבא באה אלינו הביתה.

אני פשוט לא סובלת את כל הילדים הקטנים האלה שעולים אליי לחדר ומחטטים בדברים.

התחרפנתי!

הרגשתי כמו מאבטח כל הערב אבל הכללי עבר נחמד.

 

ד) השביתה נגמררררררררררתתתתתתת!

אני לא זוכרת את השמות של חצי מהמורות שלי.

אני לא זוכרת מה למדתי בשיעור האחרון.

אני לא זוכרת את הזמנים של האוטובוסים.

אני אל זוכרת את המערכת.

ועכשיו כשחושבים על זה... איפה הביה"ס בכלל?! חחחחחח סתם סתם

לדעתי השביתה כבר איבדה את הטעם.

וטוב שחוזרים.

 

ה) טוב, אז עכשיו גמני מהמכורים.

פתחתי פייס בוק.

קצת מסובך וקשה הבין מה קורה שם אבל אני נכנסת לזה.

שווה ביותר!

מומלץ (:

 

חנוכה שמח לכולכם !

אוהבת מלא

אני.

3>

 

 

 

 

נכתב על ידי , 5/12/2007 16:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy life by me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my life by me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)