לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מדיניות ההבלגה

My back is sore, my knees are bent, I am the hi-tech working ant

כינוי: 

בן: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

הפרדוקס היודו-נאצי


טרוריסט יהודי מגוייס לצבא ההגנה לישראל; הצבא נותן לו נשק, מאמן אותו בשימוש בו, ולא הולך לחפש אחריו כשהוא נפקד משרות צבאי. למה? כי הוא בהתנחלות תפוח. יומיים אחר כך, אותו טרוריסט משתתף (כשהוא אוחז בנשק שהצבא ניפק לו) בהפגנה שמטרתה לסכל החלטת ממשלה חוקית בישראל, באמצעים עבריניים.

עוברים שבועיים נוספים, והטרוריסט עולה (עם הנשק. שהצבא ניפק לו) על אוטובוס, מבלי שאיש מבקש ממנו להזדהות, להראות אישור לשאת נשק או משהו בסגנון. אחרי הכל - חייל עברי! מגיע לשפרעם ופותח באש לעבר אזרחים. הורג ארבעה. המשטרה מגיעה לאזור ומנסה (ללא הצלחה מיוחדת) לשמור... על הטרוריסט.

הציבור המקומי מבצע בו לינץ', ויום אחר כך הוא נקבר בהלוויה צבאית "ללא סממני כבוד". מזל שהוא לא היה מספיק זמן בצבא, כי עוד היו מעלים אותו בדרגה אחרי מותו. נושא הפיצויים למשפחה הוא בעייתי, אם כי אני חושב שהם יקבלו. אחרי הכל, האלמנה של ברוך גולדשטיין ימ"ש קיבלה. לגבי משפחות הנפגעים - הן לא יקבלו פיצוי, כי הפיגוע לא בוצע על ידי גורם פח"ע. ובכלל, מה הערבים האלה מסתובבים מול קנה של רובה שלוף? מה, הם לא יודעים שזה מסוכן? (טיעון נפוץ אצל פרקליטות המדינה בתביעות נזיקין של ערבים)

מיותר לציין שאם סבתא של החייל מצד אמא היתה לא יהודיה, היו קוברים אותו מחוץ לגדר, או נאלצים להטיס את הגופה שלו לחוץ לארץ, וכבר היו דברים מעולם. מסתבר שצריך לדעת למי להיוולד. מיותר לציין שאח של החייל יוכל להתקבל לקורס צלפים, כמו האח של יגאל עמיר, ימ"ש; להיות נווט בחיל האוויר, כמו הבן של ברוך גולדשטיין, ימ"ש. מיותר לציין שאף אחד לא מקשר בין "אני מוכן לעשות הכל כדי לעצור את ההתנתקות", לירי על ערבים ישראלים, כדי להצית את המזרח התיכון ולמנוע את ההתנתקות. מיותר אפילו לעצור את השידורים בטלוויזיה כשיש ארבעה הרוגים, ובלבד שהם ערבים.

 

ואחרי כל אלה, הנושא החם בדף של ישראבלוג, הוא "עצרת מתנגדי ההתנתקות".

נכתב על ידי , 5/8/2005 11:38   בקטגוריות אקטואליה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



34,449
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWagamama אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wagamama ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)