לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מדיניות ההבלגה

My back is sore, my knees are bent, I am the hi-tech working ant

כינוי: 

בן: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קריקטורות שואה


קראתי את זה, ושניה לפני שאיבדתי את כל הברקסים, התעצבנתי, ולבשתי את חגורת הנפץ כדי ללכת להתפוצץ על המתוק, התעורר הרומני הקטן שבתוכי ואמר במבטא סרג'יו כבד: "אה, רגע, מותק. אולי אנחנו יכולים לעשות קצת ביזנס..."

 

אני קורא בזאת לשלוח את התמונה הבאה (מתוך הבלוג המשובח לרוב, אך המרגיז פוליטית להחריד, של פיית הירח) לתחרות הקריקטורות בנושא השואה: יש בה הכל - זילות של זכר השואה, השוואה של סיום הכיבוש בעזה למחנות השמדה, אחמדינג'אד לא יכל לבקש יותר. אה, וכל המניפולציה הזאת באדיבות יהודים! יישר כח פייה! אם זה לא זוכה בפרס הראשון - הם יסדרו להתנחלויות מינימום פרס על מפעל חיים.

 

 

כמובן שאם ירצו לעשות גם תחרות סרטונים הומוריסטיים בנושא שואה, נוכל לשלוח את הסרטון על עמונה עם מוזיקת הרוק הכבד בגרמנית ברקע. אין ספק, צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, אבל למה אנשים טובים (פחות או יותר) מתעקשים לעשות את מלאכתם של האיראנים?!

נכתב על ידי , 6/2/2006 18:12   בקטגוריות אקטואליה  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פינויים. ועכשיו ברצינות.


  • למה יהודים שמתפרעים מול כוחות משטרה מטופלים בסוסים ואלות, כשערבים מטופלים בירי? ארועי אתמול ה"מזעזעים", ה"בלתי נתפסים", ה"הרסניים לדמוקרטיה", הסתיימו בפצועים ברמות קושי שונות. ארועי אוקטובר בואדי ערה הסתיימו בירי על מנת להרוג, ו-13 הרוגים. איכשהו, יש לי הרגשה שכאן שוטרים יעמדו לדין, מה שלא קרה באוקטובר.
  • למה הדמוקרטיה טובה לימין רק כשהיא טובה לימין? למה יד אחת הולכת לבג"צ (בצ', לא בץ', כי אנחנו לא סניף של אגודת ישראל. תודה) והשניה אומרת "אם שופטי בג"צ לא יעתרו לדרישותינו ננקוט אלימות"?
  • למה יש לי הרגשה ששופט נטול כיפה היה בועט אותם מכל המדרגות אם היו באים אליו כגנבים בלילה, לבקש צו ביניים?
  • למה המשטרה טובה כדי לשמור על ההיטלר יוגנד של הקלגסים בחברון, כשהם יוצאים לבצע "פעולות נקם" או כשהם עוסקים בתחביב של הפיכת דוכנים, ומאידך אותה משטרה היא "משטרת שמד" שמותר לפגוע באנשיה באבנים, כשהיא באה לפנות אותם מהתנחלות בלתי חוקית?
  • למה הם לא קולטים שזכות הקניין של יהודי חברון, משולה לחלוטין לזכות הקניין של ערביי יפו, חיפה, ושיח מוניס? או שמא, במסגרת התנתקותם ממדינת ישראל הם מוכנים לוותר על יפו, חיפה ושיח מוניס, כדי להמשיך להאחז בסביוני רמאללה?
  • למה ח"כ מהימין שעוסק בפעילות שמנוגדת לחוק, ונפצע, טוען שזו פגיעה בחסינותו וסופה של הדמוקרטיה, ובאותה נשימה תובע את העמדתו לדין של ח"כ שנסע לדמשק?
  • למה אי אפשר להיות ציוניים בגבולות 67? מה רע לגדל כבשים בנגב? לעסוק בחקלאות בגליל? או שמא - אם אין את הסבבה הקטנה של לירות לערבים בדוד שמש, אז אין סיבה לקום בבוקר?
  • למה הכל פעם שמזיזים אותם חוזרת הטרמינולוגיה של "משטרים אפלים", ושל "הצבא שלנו יותר גרועים מהנאצים"? למה הלהט המשיחי בעיניים של המנהיגים שלהם, כשהם מדברים על לעשות אהבה בכפיה עם פיסת הארץ הזאת, מזכירות לי מרפסת והמון משולהב?
  • למה כשישעיהו לייבוביץ' קרא לחיילי צה"ל יודונאצים הימין זעק, והיום הוא משתמש בטרמינולוגיה דומה?

סתם, כמה נקודות למחשבה. ואם כבר - הנה עוד אחת. (לא שלי, של ב' מיכאל, מלפני כמה שנים) לא כל הוצאה של קוצים מהתחת ראויה לתואר "טרנספר של קוצים מהתחת". שבת שלום.

נכתב על ידי , 2/2/2006 18:40   בקטגוריות אקטואליה  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הממשלה סותמת פיות!




אני רוצה לומר לשר גדעון עזרא: מדיניות ההבלגה חיה ובועטת. אני רוצה לראות את המניאק שיבוא לסגור לי את הבלוג!

נכתב על ידי , 1/2/2006 15:22   בקטגוריות אקטואליה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
34,449
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWagamama אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wagamama ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)