לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סגידה,פנטזיות ויאוי אקראי


When life gives you lemons,make grape juice, then sit back and watch while the whole world wonders how you did הצד האפל של מוח הפאנגירל,שהוא לא שונה בהרבה מהצד הבהיר של מוח הפאנגירל, אם אתם מבינים למה אני מתכוונת,יקיריי

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

HeartGold / SoulSilver הם לא יריב ראוי לפנגירל!


אוף, איזה כאב ראש המשחקים האלה! קודם כל, לא שיחקתי אפפם בזהב, כסף או קריסטל, אז הייתי צריכה לחפש מדריך כדי לדעת איפה לכל הרוחות לחפש את הגנב מצוות רוקט ואיפה האיפקומן וכו' וכו'. כיף!
אחר כך הייתי צריכה להוריד פאטץ' שמנטרל התרסקויות. ואז אחד שמתרגם לאנגלית את שמות המתקפות. ואז אחד שגורם לצ'יטים לעבוד (נו באמת, שאני אסתובב בשיחים ואחפש PP UP? בחייכם) ואז המשחק התרסק והייתי צריכה להוריד אחד חדש.
שלושה ימים עד שהצלחתי בכלל לגרום למשחק לעבוד. ואז השגתי את התג הרביעי שלי והמשחק הפסיק לשמור.
עוד יומיים עד שמצאתי רום חדש שעובד אחרי התג הרביעי. דילוג דילוג קפיצה, שוב פעם תג רביעי, והלאה וקדימה.
עוד יום וחצי לגלות איך להכנס למגדל הרדיו/המחבוא של צוות רוקט ולעבור את בלקת'ורן. הלאה אל אזור קנטו, אל ליגת אינדיגו, כי זו הליגה האמיתית (כל האחרות הן זיוף - ליגת הואן MY ASS, איזה מין קבוצה של "ELITE 4" מחזיקה פוקימונים ברמה ארבעים? ועם שילובים של אבן/אש, גאוני! אפשר לעבור את כל הליגה עם שני פוקימונים, בחיי).
עוד התרסקות! יאיי!! עוד חצי יום למצוא פאטץ' לעבור את התרסקות הזו, והופה סיימנו את ליגת אינדיגו!
יומיים נוספים לנקות את אזור קנטו מהתגים שלו ולזכות פעם אחת בכל מתקן בזירת הקרבות או איך שלא קוראים ל-BATTLE FRONTIER בעברית.
ואז המשחק התחיל להתרסק כשהתמשתי בטלפון ו/או המפה. הייתי צריכה ללכת ברגל לכל אורך ורוחב קאנטו (האופניים המטופשות האלו איטיות להחריד).

אבל סיימתי! סיימתי את המשחק המחורבן הזה! ישבתי בסבלנות לאורך שעות ארוכות של גוגל, ארבתי בדשא לבליסיטי ולגיבל, וסיימתי! TAKE THAT NINTENDO!!
*ריקוד ניצחון של פאנגירל*

אני מרגישה כל כך ריקה מבפנים עכשיו. אני חושבת שאני אעבור שוב על פלאטינום, ואז ברקת, ואז נברווינטר 2, ואז אולי סוקידן לדורותיו. לא נרצה להיות C-C-C-COMBO BREAKER, נכון?

ובנימה שונה לגמרי - ל-SKIP BEAT יש משחק PS2, עם מסלול לשו! שכמובן כולל 0.0% רומנטיקה מכל סוג. יאיי! ללא ספק שעות מבוזבזות בחיי, כבר עדיף לקרוא פאנפיקים (נתקלתי בפאנפיק ממש מוצלח של palletshipping, אגב. אם אתם תוהים איך הגעתי לשם - זה בגלל שיהלום/פנינה הוא כזה יריב מעפן, נזכרתי בגעגועים בכחול, הבן זונה. המניאק הזה היה אורב בשיחים וקופץ החוצה בדיוק כשהפוקימונים שלך היו מורעלים,משותקים, מבולבלים ועם 2 HP ואז משתמש ברעידת אדמה ורוצח את הצ'רמנדר שגידלת בדחילו ורחימו עד אז. זה יריב כמו שצריך, אם אתה לא שונא אותו הוא לא עושה משהו כמו שצריך.)

למי שלא שם לב, לא ישנתי מספיק בשבוע האחרון, כך שאני עילגת למדי. DEAL WITH IT, פרחחים מפונקים שכמותכם, זה בושה וחרפה היחד לקשישים בימינו.

אז עוד חודשיים גיוס, מה שאומר GOING COLD TURKEY מפלייסטיישן, נינטנדו, מחשב ואייפוד. לזה יקרא להפשיט כל צלם אנוש!
נכתב על ידי , 25/9/2009 15:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,205
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאנגירל יוליקו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאנגירל יוליקו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)