לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

To know you is to hate you, So loving you must be like suicide




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פריצה!!!#@$^%$&%^*#


להלהלה..

פרצתי לנוי...D=

טוב, היא יודעת שיש לי את הסיסמה.

אבל פרצתי לה!!!

אוווווקיי, היא יודעת גם שנכנסתי אליה לבלוג.

בסדר, בססדררר, ביקשתי רשות!!!!

 

טוב, ברצינות. אני מודה,

היא בקשה ממני לשנות לה עיצוב!

נכון שהוא יפה??

נכון? נכון?? נכון?!?!?!?!

 

טוב, בואו נחזור קצת אחורה. בעצם.. הרבה אחורה.

"מר וגברת שריקי!! זאת בת!!! D="

לאלא!!! לא עד כדי כך אחורה!!!!

 

אממ.. הו, כן. לגיל 12 הפקאצי..XD

"נויושש כפרעלייך אני מתה עלייך יפשליייי!!1

רק רציתי להגיד לך שאת החייייייממשלייי

ואני חולה עלייך נשמתיייי...!!

וכללל דבר שאת צריכה אני תמיייייד פה בשבילך!!(אני לא מתכוונת לזה באמת.)"

 

סתם, נו.

באמת ישלי משהו רציני להגיד.

 

נוווווייייי!! בבקשההה!! בואי איתי לסופרלנד ביום שלישיייייי!!!!!!!!!

בבקשהההההה, בבקששששהההההה!!!!!

התגעגעתי אלייךךךךך!!!!

את חייייבת לבוא איתי לסופרלנד ביום שלישייי!!!!!

תגידו להה!! תגידו לההה!!!!!!!

נכון שהיא חייבת לבוא איתי לסופרלנד ביום שלישי??????

נכון?!?!

כסף זה לא הכל בחיים!!! תגידו לה!!!

 

טוב, נראה לי שסיימתי להיום... =S

אממ.. כן. סיימתי.

אז..

כנראה שאני אלך עכשיו.

אה-הא.

אני הולכת.

אה, כן. אני מזדהה. זאת אני. נו..

ההיא מבלוג מס' 399018..

לשים לכם קישור?

זה לא שאני מפרסמת את עצמי או משהו.. סתם לידע כללי שלכם..

הנה, http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=399018 רק כי ממש בקשתם.

אעמ..

עכשיו אני אלך.

אני הולכת.

באמת.

הנה.. אני לוחצת 'שמור'.

באמממת!!

טוב.. בסדר.

 

אני לא פה.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 30/9/2007 12:12  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 304592971 



תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoy =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noy =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)