לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיר, תמונה ואוראלי.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

תקליט שרוט


אני שונא להתחיל טקסטים ב-'לעיתים אני מרגיש'.

אך אעשה זאת בכל מקרה. 

 לעיתים אני מרגיש שהעולם האמיתי הוא לא יותר מאסופה של רגשות נסיבתיים במערה של נער מבולבל.

כל השאר לא קיים. עבורו. 

וזה הכול.

ובכלל, ככל שאני מנווט בעולם, בעיקר בצמתי הצטלבות ביני לבין אנשים אחרים, אני מבין כמה פרספקטיבה היא כל מהות האדם.

זוהי המציאות, אין ספק. דיסק שרוט במערכת, מידה של השראה ממוסגרת על הקיר ושפע של כישרון תלוי פוביה חברתית.

אף פעם לא הייתי קרוב לעצמי כפי שהייתי, כשהייתי רחוק מכל דבר אחר.

ואני חושב שזה כל מה שאני רוצה להיות, כשהשמש יורדת.

לא זה שעל הקיר. ולא זה שבונה אותו.

רק נער חרדתי עם כישרון, אמונה ודיסק שרוט בקופסה הלא נכונה.




 
נכתב על ידי , 16/7/2010 20:26  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קמינסקי ההוא ב-22/7/2010 14:42



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




8,661
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללואיס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לואיס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)