לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיר, תמונה ואוראלי.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

גברת שלמות


לפני מספר שבועות פגשתי את גברת שלמות.
בהתחלה, באופן טבעי, חייכתי חיוך של הערצה.
בכל זאת, היא הייתה מושלמת. עיניה היו היפות שראיתי, וכך גם חיוכה. שיערה היה חלומי, ומילותיה לא היו מביישות פילוסופים בעלי מוניטין רב.
היו בה אין ספור מעלות, ולמען האמת, הפריעה לי העובדה שלא יכלתי למצוא בה אף ליקוי. כזו הייתה, גברת שלמות, עם חיוכה המושלם ושיערה הגולש.
לא לקח לי זמן רב להתאהב בה, אך פקדו אותי במקביל אין ספור מחשבות על כך שהיא איתי. מדוע גברת שלמות החליטה לעטוף דווקא אותי בחיוכה, מדוע נתנה דווקא לי להאזין באהדה למילותיה מלאות החכמה. 'מדוע אני?' שאלתי את עצמי, שכן בוודאי יכלה גברת שלמות להשיג גברים טובים ממני, כמו את אדון שלמות, למשל.
זו היא גם הסיבה שלקחתי צעד אחורה. אולי זה חוסר הביטחון, או חוסר האמונה שהיא באמת מחבבת אותי, שמנעו ממני לנסות ליצור זוגיות כלשהי בינינו. היא הייתה כחלום רחוק, לא אמיתי, אשר גם כאשר בכה לי דמעות של שלמות ומשך אותי אליו, הרפיתי כל פעם מחדש, בחוסר אמון. גברת שלמות הייתה חלום בלתי מושג, שרצה מישהו אשר יעז לממש אותו, כל אחד. הבעיה, שאיש לא העז.
באחד הערבים, החלטתי לבקר אותה בביתה, על מנת לנסות להסביר לגברת שלמות, שזו לא היא, זה אני.
עוד לפני שהספקתי להגיע אל דלתה, ראיתי אותה. ראיתי את גברת שלמות במלוא הדרה, ובעניין של שניות, הכל התבהר לי.
דרך החלון הרטוב מן הגשם, הבטתי בה יושבת על הכיסא הגבוה במרכז הסלון. עיניה היו עצומות, ושפתיה מעט פהורות, כאילו הייתה במעין חלום. בידיה אחזה בצ'לו גדול, אשר בעזרת ידיה הפיק צלילים עמוקים ומרגשים. על לחייה גלשו דמעות מבריקות, והיא נראתה מנותקת, מוקפת בצלילי הצ'לו שלא נותנות לאיש לחדור, להרוס את השלמות שהיא.
שם, הבנתי, כמה מר גורלה של גברת שלמות, להיות בודדה לעד, בעולם משלה. להיות חלום שכולם חושקים בו, אך איש לא מעז לממש.
כפסל אשר נשאר מושלם רק כאשר לא נוגעים בו, מחשש ליצור סדק קטן.
נכתב על ידי , 5/8/2007 20:08   בקטגוריות סיפרותי, אהבה ויחסים, אופטימי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/8/2007 23:41



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




8,661
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללואיס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לואיס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)