לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיר, תמונה ואוראלי.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

צעקות


מצחיק איך הדברים בחיים משתנים.
במיוחד ברגעים כאלה, בהם הכל מתהפך בשניה.
זאת אומרת, תחשבו על זה. אריק, מכל האנשים. ואני.

אני עוד זוכר איך בטירונות לא יכלתי לסבול אותו. את אריק, חביב המפקד. אתם מבינים,
אריק היה המנהיג. וזה לא שהוא קיבל הסמכה לכך, או שהיה שונה מכל אחד מאיתנו.
הוא פשוט... צעק. הוא היה מדבר עם המפקד הרבה, תמיד עלינו, אין לי ספק. כמובן שעם כל הצעקות שלו
ונביחת הפקודות הבלתי פוסקת, הוא היה הראשון לצאת לכל קורסי הפיקוד האפשריים.

שלא תבינו לא נכון, אני גם שאפתי לפיקוד - אני עדיין שואף לכך. בטירונות, לא סבלתי את אריק, עם הצעקות שלו.
אני רציתי להיות זה שנותן פקודות ולהוביל, אך מעולם לא יכלתי לצעוק. משהו בעניין הזה, שכלל לנבוח לעבר אנשים
פקודות חסרות משמעות על מנת להרוויח את תשומת ליבו של המפקד מעולם לא קרצה לי.

כך היינו אני ואריק - שני אנשים שרוצים לפקד. אחד צועק, והשני לוחש. ואני, לא סבלתי את אריק,
כי כל המפקדים אהבו אותו ואת הצעקות שלו.

עכשיו, אין איש שישמע את הצעקות שלו, כי בפעם האחרונה ששחרר צעקה - הייתה זו האחרונה.
אני לא מאשים אותו או משהו, כנראה שהוא פשוט התרגל. כל אחד זכאי לטעות אחת, גם אם היא מכריעה,
כמו מכת האש שהציטה את החשיכה בעקבות הצעקה הבודדה ההיא.

מצחיק איך הדברים מתהפכים. עכשיו אריק לוחש לי שכואב לו, ואני צועק לחובש. אני צועק כמו שרק אריק ידע לצעוק, ואני מעולם לא יכלתי.



נכתב על ידי , 31/8/2007 13:12   בקטגוריות סיפרותי, צבא  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של _ג_ ב-2/9/2007 14:56



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




8,661
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללואיס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לואיס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)