לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיר, תמונה ואוראלי.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

טרומפלדור


טרומפלדור אמר שטוב למות בעד ארצינו.
הוא אמר זאת בלי למצמץ.
זה מזכיר לי את הסרטים האמריקאים, בהם הגיבור עוד מצליח למלמל בין כל זרמי הדם הפורצים מפיו משפט הרואי אחד, משפט שפשוט הופך את הכל לשווה יותר.
כנראה שזה שווה את זה בשבילנו, המשפט ההוא. אנו, הנשארים בחיים, ומצדיקים את מותו של אחר ברומנטיקה המטשטשת את עוצמת המוות, את כאב הדימום והדף הקליע - את כל הדברים שאנחנו מעולם לא הרגשנו.
אני כותב סיפורים על דמם של אחרים,
אני נועץ חרבות בבשר חסר תחושה,
אני שובר לבבות שבתום מפגשם האחרון של העט והדף יפסיקו לפעום.
היכן זה שיקום ויאמר כי מתים לא כותבים סיפורים? אני מעולם לא שמעתי על הרוג שהרים עט ורשם כמה רומנטי ומלא הרואיות היה הכדור שחטף בראשו. מעולם לא שמעתי על קורבן שהספיק לנגן ניגון מרגש אחרון בנבל שלו, בטרם נשם את נשמתו האחרונה.
אנו, החיים, כותבים סיפורים על המתים,
כדי לשמור על השפיות שלנו.
וכאשר אנו חוטפים את הכדור,
אולי זה פשוט מאוחר מדי.
אולי זה פשוט מאוחר מדי,
למלמל בין פרצי הדם והכאב,
שזה לא באמת שווה את זה.

נכתב על ידי , 8/9/2007 10:57   בקטגוריות סיפרותי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קמינסקי ההוא ב-18/9/2007 16:54



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




8,661
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללואיס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לואיס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)