לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיר, תמונה ואוראלי.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

חרדה חברתית


'אני חושב שאני מאוכזב.'


'מאוכזב?'


'בדיוק. אני חושב שזו הסיבה ל... מה שקרה לי.' הוספתי במבט חולמני, צולל עמוק אל נבחי זכרונותיי.


'זה קשור אליי?' שאל השטן בדאגה. השבתי בחיוך מרגיע.


'לא. אני חושב שזה קשור לעובדה שבתור ילד ציפיתי לכל כך הרבה.'


'אבירים, קוסמים ותגמול על מעשים טובים?'


'אולי האחרון מבין השלושה. אנשים קוראים לי דכאוני, אבל למעשה אני היחיד מבין כולם שלא מוכן להשלים עם הרעיון שזה מה יש.'


'אז בחרת להפוך את השטן לחבר הכי טוב שלך?'

צחקנו.


'האמת-' עצרתי על מנת לחכך את גרוני.


'זה נורא פשוט. אתה יודע מה יצא לי לחשוב לאחרונה?'


הוא לא הגיב.


'אם אני לא מאושר, מדוע לא להיזכר בפעם האחרונה בה הייתי מאושר - לבדוק מה היה לי אז, מה יש לי היום, ובעיקר מה היה בין לבין.'


'ישנם ממצאים מעניינים?' אמר בחיוך מלא שיניים.


'אני חושב שכן. הם שכנעו אותי שאושר הוא תגמול של תהליך הנמשך שבעים וחמש שנים בממוצע. הם קוראים לו החיים, ומוסיפים אנחה גדולה בסוף. כנראה שלא הבנתי באנחות

בימים ההם.'


נאחנתי.


'הפסיכולוג שלי חושב שיש לי חרדה חברתית.'


'גם שלי' אמר השטן בעצב, התרומם והוסיף – 'תיכון הייתה תקופה נוראית בעבורי.'





יש קלאסיקות שלא ניתן לשכוח.




נכתב על ידי , 16/6/2008 17:24   בקטגוריות אהבה ויחסים, סיפרותי, אינטרנט, אקטואליה, שחרור קיטור, צבא, סיפורים קצרים, אומנות, כתיבה, הגיגים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צפדינה ב-28/6/2008 07:00



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




8,661
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללואיס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לואיס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)