לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיר, תמונה ואוראלי.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

חומות של תקווה






אני מאושר מול חומות.
זה לא שאני חרד מהתמודדות, מאמץ או דבר מה אחר.

אני מאושר עם פניי בין הסדינים.
זה לא שאני חושש מאור הבוקר, עבודה, או דבר מה אחר.

אני מאושר כאשר הדבר הכי יפה בעולם נמצא בהישג יד, בדיוק במרחק הנכון, עת האצבעות נמתחות למששו אך לעולם אינן מגיעות.
כמו ילד העומד על קצות אצבעות רגליו על מנת להציץ מבעד לחומה, אך עמוק בתוך ליבו אינו רוצה לראות מה יש מעברה השני.
אני מאושר כשהכול אפשרי, והחיים עוד לא נתחמו בין גבולות הפחדים, האמונות התפלות, והפרספקטיבה האנושית.

אני מאושר לאין שיעור כשנעצמות עיניי, עמוק בין הסדינים, והחשיכה מסתירה כל דבר שאני מעלה על דעתי. כאשר הזמן הוא הוא הוילון המסתיר את שאיפותיי הגדולים ביותר.
אני מאושר כאשר אני מדמיין,
וקצת יותר עצוב,
כשהשנים מותירות חותם על גופי,
והחומה אינה מספיק גבוהה כדי להסתיר את האמת.



לפעמים אני מרגיש תחושת חיות כ"כ גדולה שהגוף אינו מסוגל להכילה.
אירוני, לא?

זה לא שאני לא רוצה לקום,
אני פשוט מעדיף להמשיך לחלום.







נכתב על ידי , 21/8/2008 22:09   בקטגוריות סיפרותי, אופטימי, אהבה ויחסים, סיפורים קצרים, כתיבה, אומנות, הגיגים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מגדל(א)ור . ב-31/8/2008 09:54



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




8,661
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללואיס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לואיס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)