לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיר, תמונה ואוראלי.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אור התוף


ועם רדת החמה, דבר לא משתנה.

 

כמו זאבים המייללים לאור ירח, אשר משתוקקים באופטימיות אינפנטילית לקריצתו המאחרת להגיע כל לילה מחדש, ממשיכים אנו לקוות לנשיקת יוצר, למתמטיקאי קיומי שילביש נוסחה על מכאובים ויצריים רגשיים.

 

 עם נימה דרמטית וכואבת אך אסתטית להחריד, כמו ריקוד בלט רוסי, רוקדים אנו לנצח כברווזונים מכוערים בסחבות ברבור.

 

ולימים, דבר לא משתנה.

 

צלילים נטווים, מאהבים שוכבים, מבנים מתרוממים, אך דבר לא משתנה.

 

קמטים חובקים פנינו, עורנו נושק לרצפה, קרובינו מפיחים נשמתם, ודבר לא משתנה.

 

ואני מסתכל מהצד, כמו זאב המיילל לאור ירח, משתוקק למענה רגשי מפיסות אדמה מרוחקות.

 

מביט לאחור, מביט לעתיד, ותוהה מה באמת חשוב.

 

האם זו אהבה, האם זו תכלית, או שמא זו הנהנתנות.

 

ובעוד השמש ממשיכה לשקוע, בפעם המי יודע כמה, שאלותיי נותרות ללא מענה, ודבר לא השתנה.

 

אפילו לא יללותיי.

 

 אפילו לא אור הירח.


 

 

הדרך היחידה להיות מאושר היא להלחים אוזניות לעור התוף

 

 

 

נכתב על ידי , 7/7/2010 12:46   בקטגוריות כתיבה, סיפורים קצרים, הגיגים, אומנות, סיפורים, סיפרותי, אינטרנט, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאן ציפוריי יעופו?



הרבה זמן לא כתבתי.
בכלל, מעיק עליי לעיתים מעגל היצירה הזה שממונע ע"י רגשות של עצבות וריקנות.
אני חושש שלעולם לא אוכל להיות מלא, שכן יצר הכתיבה הפנימי דורש לב ריק, וכל שנותר זה לרוקנו כל פעם מחדש.

פעם האמנתי שזו פונקציה של נעורים.
נער כבול שפונה לכתיבה כדי לקבל משמעות.
אני כבר לא נער.
והנה, עודני ריק, מחפש משמעות, ופונה לכתיבה.

אני חושש שהכתיבה פגעה בי במובן מסוים.
כל כך הרבה דמיונות ומחשבות קיבלו תעופה והרחיקו למחוזות בלתי רגילים, רק כדי לחזור לשיממון האפור של חיי היום יום.
ברכתו וקללתו של אדם כותב היא היכולת לתסרט מציאות שונה ולחוש אותה על כל גווניה.
אדם כזה, תמיד יחיה תחת צילו המכביד של 'מה היה יכול להיות.'

החיים לעולם לא יעמדו בקנה מידה עם ציפוריי ליבי שהרחיקו לכת לממלכות לא אנושיות.
אני רוצה להאמין שכל שנותר לי זה להקביל עד כמה שניתן בין פנטזיות למציאות, ומשם לגשר על הפערים.
אך האם זה מספיק?

או שמא, אותיות שחוקות לנצח יהיו מדרגותיי לגן העדן?



תנחתו, ציפורים







נכתב על ידי , 22/6/2010 11:15   בקטגוריות הגיגים, אומנות, כתיבה, סיפורים קצרים, סיפורים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לואיס. ב-23/6/2010 01:31
 



על העיוורון


לקח לי זמן לראות
את העיוורון
אשר דרכו נראה לי העולם.

אנדרלמוסיה של צבעים,
ריחות, וטעמים,
השקר המושלם.

נטול אחיזה במציאות,
כמו עין זכוכית המשקפת
רק פחדים ושאר פוביות,
של כוויה שעוד שורפת.

במחשבה מעט אחרת,
אני אוסף של עיניים
השייכות לאחרים
שאומרים לאן ללכת.

כנראה אני מונע על פחד, לא על אמונה,
הולך בדרך הנתחמת בין קוצים,
במקום אחת של של הבנה.

לרוב רואה אני רק את
מחציתה של התמונה,
ומפקיד על הדימיון
את המטלה להבינה.

אך הדימיון הוא סובייקטיבי
כה עסוק בהגנה,
מבין שאהבה פוגעת
ומציג לי רק שנאה.



ראפ זה רק פואטיקה














נכתב על ידי , 27/9/2008 12:24   בקטגוריות סיפרותי, אהבה ויחסים, אקטואליה, סיפורים קצרים, כתיבה, הגיגים, אומנות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ומבי- אשת השטן ! ב-14/10/2008 14:22
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




8,661
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללואיס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לואיס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)