לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט אני...?


החיים שלי, הרגשות שלי, התחושות שלי, הבלוג שלי, מבלי שאף אחד ייתערב. רק א-נ-י.

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

רק רציתי...


רק רציתי לומר לכל האנשים שחשובים לי, לכל החברים, המשפחה ואלה שבאמת מכירים אותי,

שאני מצטערת על ההתנהגות שלי לאחרונה....ב-3 או אולי פחות חודשים האחרונים.
דברים קורים, אנשים משתנים, אני משתנה, ולפי דעתי גם לא לטובה.
אני מנסה דברים, לומדת לסבול דברים, וגם לא לסבול דברים.
מנסה להתרגל למציאות שכל כך כואבת.
וזה לא קל.

לכל אלה שהתרחקנו קצת, אני מצטערת. זה לא בכוונה ובטח לא התכוונתי לזה.
אני אוהבת אתכם מכל הלב ואני מקווה שנוכל לעבור את התקופה הזו.

שוב, אני מצטערת ואוהבת אתכם.
3> נטע
נכתב על ידי , 31/1/2009 14:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט אני, נטע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט אני, נטע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)