לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the girl with the KIMONO


החיים הם עצב, שמחה, ואהבה.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שיר מדהים! *-*


אני מתה על השיר הזה ^________^

http://youtube.com/watch?v=hg11XET6Acc

 

זה הפתיח הראשון של בליץ'~
יש בו המון קטעי ראפ, אבל נסלח לאורנג' ראנג',
כי יחסית לשאר השירים שלהם- זה שיר אלוהי P:

 

איך? DDD:

נכתב על ידי , 4/10/2007 20:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונאת את לינקין פארק -___-


אוהה. אח שלי קנה דיסק של ההופעה שלהם אתמול,

ועכשיו לא מספיק שהוא חורש עליו על היום,

הוא גם שם את זה בווליום כזה שבו אני והטלוויזיה כבר בוכים ביחד שיפסיק -___-;

 

עוד עובדה-

להקות אמריקאיות למיניהן הן חרא אחד גדול.

( טוב נו, אני לא אכליל כדי שלא תתנפלו עליי אח"כ P: )

אבל רובן כן.

אותו השיט חוזר על עצמו שוב ושוב.

 

אם הייתם שומעים שירים של אנטיק כאף הייתם שומעים מה זה מוזיקה טובה XDD

דמו.. בו אני אוהבת אותך *-*;

נכתב על ידי , 2/10/2007 20:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פדופילים בת"א?


יואו. לבד לא הייתי נוסעת לשם.
כל העיר מלאה בפדופילים מגעילים.

בעע.


" ילדה ילדה, בואי אל תפחדי. אני רוצה להכיר לך מישהו * רוסי ערס שמחזיק בתינוק קטן ומצביע עליו *, נכון שהיא נראית טוב?? " *שואל את התינוק *
" וואי, את נראית חבל על הזמן".

היו עוד כמה /:
ואחד שעקב אחרינו O.O

 

זה היה מפחיד TT3TT

 

גאדאמט.

אתמול הייתי בת"א, עם מעייני ועופרי * ועוד כמה *

חוץ מעניין הפדופילים ( האמ שוב- זה היה מפחיד ולא נחמד בכלל >< ),

היה דווקא אחלה.

 

מעיין צרבה לי את כל הפרקים של דת' נוט ^__^
( אריגאטווווו 333> )

עזרתי לה לחלק פליירים של אנונימוס,

התנחלנו ליד אוטאקו וקומיקאזה,

ואח"כ עופרי ואני הסתובבנו בדיזינגוף.

 

קניתי 4 צמידים,
שרוכים של ג'ק ( מהסיוט שלפני חג המולד ),
מנגה,

וווו.. זהו P:

 

היה כיף 3>

תודה לכולם על היום הזה ^________^;

 

נכתב על ידי , 2/10/2007 12:01  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkawaii^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kawaii^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)