לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Butterfly‎



כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הסיפור על החבר החדש שלי...


אוקיי ...

אז החופש לא היה מי יודע מה מעניין אבל לי יש כמה חידושים כמו חבר שאני פשוט חולה עליו!!!

הכל התחיל יום אחד לפני שההיתי אמורה לנסוע לקיטנה בכנות שבסביבות 6:00 התקשרו אליי ושאלו אם אני רוצה להיות מדריכה...(מה אני בחיים לא עבדתי עם ילדים מגיל 8-12) וסביבות 9:00 הסכמתי... באותו רגע נסעתי למחנה, הגעתי ופגשתי עוד מדריכים... :P

 

שבועיים שלמים עבדתי עם הילדים למרות שלא הרגשתי בטוחה ורק אחריי שבועיים הבנתי מה עושים...(מטומטם לא?!)

קיצר מאותו יום שחזרתי מהמחנה התחלתי להתכתב ולקבל צילצולים מאותו מדריך בשם גיי (Gay) שם שלא ואים כל יום...אני יודעת..

אבל ממש טוב לי איתו, כיף מצחיק ויש לי משיכה טובה כלפיו.

פעם ראשונה שיצאנו היה ביום שלישי ה 7.8.07 למה אני זוכרת תיום הזה? כי ביום הזה נהינו חברים...אותו יום התחיל כך:

 

ההינו אמורים להפגש ב 6:00 כי הוא חזר מהצבא ל12 שעות ובא אליי לאשדוד.

ישבנו בחוף הקשתות בינדיאן (אני משכתי אותו-כי ממש נחמד שם כשלא מפוצץכמו בשישי הזה אבל זה סיפור אחר)!!!

צחקנו, דיברנו ושלחנו מבטים אל זה לא נגמר ככה (בטח שלא) הזמנתי קוקטל (אני ממליצה עליו לבנות-אורגזמה) והוא הזמין ויסקי..:-0

ישבנו  יחד זה מול זה וראינו את השקיעה שנראתה לי מאוד מיוחדת ביום הזה.

הוא הזמין 2 בירות למרות שאמרתי לו שאני לא רוצה וזאת אמרתי בגלל שהוא שילם על הכל ולא נתן לי לשים גרוש!!! (אבל זה יתרון כי זה אומר שהוא ג'נטלמן-ואני אוהבת כאלה... טוב מי לא?!)

ואז...

הלכנו לים ישבנו על החולות, הייתה רוח- קצת קרה אז בקשתי ממנו את החולצה העליונה שלו .

ישבנו ובארך ביניינו היה מרחק של מטר (w.t.h?) כתוצאה שאלתי אותו למה הוא יושב כל כך קרוב? הוא חייך התקרב, חיבק אותי ו.... כלום???????

 

אז אני לקחתי את ההתחלה לידיים שלי חייכתי אליו צחקתי חיבקתי אותו והוא נישק לי תלחי!!!!(למה?)

לאחר כמה דקות הסיפור חזר על עצמו ו....כן היתה נשיקה סוף סוף!!!(ההיתי בגן העדן ה-7).

לאחר כמה זמן שכבנו על החול על גבנו  והתבוננו בכוכבים... בזמן הזה הרגשתי את הלב שלו פום בחוזקה וגם הלב שלי...

עכשיו אני מגישה מצויין ורוצה לגיע ליום שישי הזה כי הוא בא לאשדוד ואנכנו יוצאים!!!

 

 


 

יש לי הרגשה שאני מתאהבת!!!

נכתב על ידי , 20/8/2007 18:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!מלאכית סגולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !מלאכית סגולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)