לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Flower עיצובים


בלוג עזרה ועיצובים(:

כינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

כן, אני חושבת שהבתם כבר..


אז זהו.

פשוט אין לי כוח יותר..

כבר נמאס לי מבלוגים..

התחרות צילום שלי מסתיימת בקרוב, עם הגמר הגדול.

ויש לי גם את הבלוג סיפור שלי...

אז הבלוג נסגר.

מצטערת..

כבר נהיה משעמם פה..

ואני יודעת שאני חייבת לכם פרסים וביקורות.. אבל אני פשוט סוגרת. סורי

היה נחמד, בעיקר בהתחלה(:

אבל בטח שמתם לב שיש יותר מדי בלוגי עיצובים בישרא.. יותר מבולוגים אישיים כמעט.

טוב תודה לכל הגולשים[=

[שגם הפסיקו להגיב בפוסטים האחרונים וזאת אחת הסיבות העאמהאמ..]

 

הייתי?

^שירקי^

נכתב על ידי , 10/9/2007 22:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המעצבת ב-30/1/2008 13:38
 





6,659
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~שירקי~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~שירקי~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)