לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבעיה עם הרווקות שהן פשוט לא מקשיבות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

פיס אוב קייק.


 

אני רוצה להכין עוגה. נשמע פשוט, נכון? פחחח.

פעם ביקשתי מפרשס  כפרעליה, והיא הביאה לי ואני מצטטת "מתכון פשוט" שנראה יותר כמו נוסחה להרכבת ראש נפץ גרעיני לטיל קרקע קרקע. אז אם יש לכם מתכון באמת פשוט ולא פלצני, שלא כלולים בו לוחות זמנים נוקשים או מספרים לא עגולים כמו אלו מהמתכון של פרשס, ולהמחשה, אני שוב מצטטת* - "שמים את הבצק 17 דקות במקפיא, מוציאים אותו בזהירות, לשים אותו בערגה 3 ושלושת רבעי הדקה, מניחים אותו בדחילו ורחימו על משטח בטמפרטורה שלא עולה על 21 מעלות, מכסים אותו בפוך פלומת אווז, מביטים בו 9 דקות באהבה, מחזירים אותו למקפיא לעוד 18 וחצי שעות, בינתיים שולחים לו אנרגיות חיוביות ודקות ספורות לפני שנשמתכם פורחת, מוציאים אותו בידיים מחוממות מראש לטמפרטורת החדר ולרקע  Are you lonesome tonight של אלוויס פרסלי, דוחסים אותו בנחישות אך רגישות לאיזה שקית או משו כזה ומזליפים אותו על תבנית סיליקון מסולסלת אותה ריססנו מבעוד מועד בשמן זית פרסי בכבישה קרה 0.8 אחוזי חמיצות". אז אם היה לכם בראש מתכון מהסוג הזה, תעשו טובה, לכו חפשו תנור שחומם מראש ל-270 מעלות ותדחפו את עצמכם לתוכו. אני מחפשת מתכון של טיק-טק, בלי שום "להכין מראש" או "מבעוד מועד" או "כעבור יומיים". מתכון שלא כלולים בו שכבות משום סוג, או מצרכים הזויים כמו מי ורדים או זעפרן או פירות יער או תה ירוק או תאנים גדולות בשלות חצויות,  אני רוצה משהו פשוט עם מצרכים נורמאלים! קמח, סוכר, מרגרינה/חמאה, קקאו, כאלה. ובלי שמרים! אין לי מושג מה עושים איתם!!!! ובלי לגלען או לרדד שום דבר! אה, ושלא יהיה שום סיר עם מים רותחים שמעליו שמים קערה חסינת חום, וגם בלי מערבל, יש לי רק ידני מעפן כזה שטוב במקרה הטוב להקצפת ביצים. אבל אם בכל זאת צריך להקציף ביצים תגידו לי בדיוק כמה זמן כי אני לא יודעת להבחין בין קציפה יציבה לקציפה אוורירית לקציפה שברירית לקציפה אמו. ובלי "לקפל בעדינות" שום חלבונים לשום שוקולד מומס, אני לא יודעת "לקפל" אני מערבבת! או שמערבבים או שלא! אין באמצע! וחוצמיזה שאולי בכלל עדיף בלי שום שוקולד מומס כי בפעם האחרונה שניסיתי להכניס ביצים לשוקולד מומס נהיו לי שתי חביתות מזוינות בתוך השוקולד. וכשאתם כותבים "חום גבוה/בינוני/נמוך" אני בפירוש מפרשת את זה כהתנשאות, גם במעלות אל תדברו איתי כי בתנור שלי רשומים על העיגול הזה של החום מספרים מ-1 עד 7 , לא רשום לי 160-180-240 מעלות. הבינונו? אבל אני בפירוש רוצה עוגה אפויה, שלא תביאו לי אותה באיזה מתכון לעוגה ללא אפיה, אין אמונה באלו, פעם עשיתי 8 שעות עוגת גבינה ללא אפיה, בדיוק לפי המתכון לפרטי פרטים ועל קוצו של יוד, שמתי אותה במקרר למשך הלילה, בבוקר קמתי כולי בהתרגשות, אצתי רצתי למקרר וכשהוצאתי אותה מהתבנית, היא נזלה לי על כל השיש, השרמוטה. אז רק אפויה. ולא מפונקת, כזו שאם שוכחים אותה בתנור איזה רבע שעה-שעתיים מעל הזמן המותר, הופכת לפחם. עוגה סובלנית. מתחשבת. וטעימה. הכי חשוב - טעימה. לא מעניין אותי בריאות וכאלה, אל תפחדו למשל להגיד לי 700 גרם חמאה או שני קילו סוכר, אין לי בעיה עם זה, אה, טוב שהזכרתם לי, בלי סוכר חום באמאשלכם. סוכר צריך להיות לבן. נקודה. אם הוא חום, משהו לא בסדר. זהו. אני חושבת. יאללה, הייתי**.

 

 

* פלוס מינוס.

 

**פה.

נכתב על ידי , 21/11/2008 22:29  
191 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של idiom ב-21/12/2008 10:40



Avatarכינוי: 

בת: 51




63,350
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעשויה להכיל פנילאלין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עשויה להכיל פנילאלין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)