לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבעיה עם הרווקות שהן פשוט לא מקשיבות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

סקס נשים וגיל שלושים.


 אריאלה  קבעה בצורה מאוד בלתי משתמעת, שנשים כקבוצה לא אוהבות סקס. במיוחד נשים מעל גיל 30. במיוחד נשואות. במיוחד כאלה עם ילדים. רציתי לדבר על העניין הזה. אני חושבת שזה ממש לא מדויק. זה פשוט עניין של סדר עדיפויות, כמו כל דבר אחר בחיים. למשל, זה נכון שהרבה נשים, אחרי יום עבודה מתיש וקניות בסופר וריצות לחוגים ושיעורי בית וכביסות וארוחת ערב ומקלחות וסיפור לפני השינה וליאור שליין, יעדיפו לעשות שופינג או לשבת בבית קפה או ללמוד שפה שנייה או לשפוך על עצמן נפט ולהדליק גפרור. בתחנת דלק. בתוך משאית מונעת עם חומרים מסוכנים. עם האגזוז כלפי פנימה. תוך כדי התדרדרות לתהום. אבל מיד אחרי כל הדברים האלה, תקשיבי אריאלה - נשים בהחלט יהיו מוכנות לעשות סקס ואפילו ליהנות ממנו ! כמובן ש, כפי שציינת, צריכים להתקיים מספר תנאים מינימאליים, כמו נוחות, עניין, אוירה, זמן, מצב רוח, משיכה, רצון, כוח, כוח רצון, קבלה עצמית, רוגע, תאורה מחמיאה, צריכת מטשטשי מודעות, מושא פנטזיה הולם ומים חמים בברז. אז נכון, צריכים להתממש מס' זעום של תנאים. זה לגיטימי לגמרי, זה כמו למשל, שאם אני רעבה, אני לא אכנס לכל מסעדה רק כי היא שם. טוב, דוגמה לא טובה. אבל הרעיון ברור. מכאן ועד להגיד שנשים נשואות עם ילדים אחרי גיל 30 לא רוצות סקס? מכאן, אריאלה, הדרך ארוכה! טוב, ארוך זה יחסי, לא ארוכה כרחוק מזרח ממערב, אבל ארוכה. כמו, נגיד, מרלבורו ארוך. כזה. אפרופו ארוך, זה גם תנאי. תוסיפו אותו. את יודעת מה? אני מרגישה שאני מחזקת בטעות את עמדתך, באתי להחליש ויצאתי מוחלשת. יאללה, השתכנעתי. שכנעת אותי. יש משהו בדברייך. אבל המצב הזה, לא מחויב המציאות. את יודעת איפה הבעיה? שהרווקות לא מקשיבות. ובגלל זה אני תמיד תמיד אומרת ואף אחת לא מקשיבה לי! נכון פרשס? אני אומרת, שוב (!) – חפשו חתיך עם מזומנים מניות ירושות ניירות ערך נדל"ן, תאמינו לי, סיכויים טובים שיהיה לכן כוח וחשק ואווירה ומים חמים בלי סוף! או לפחות עד שתתגרשו ותיקחו לו חצי ממה שיש לו. אתן יודעות מי גומרת את היום עם שניים אופטלגין ובעל עם כאב ביצים? זו שמצאה אחרי שנים של חיפושים איזה מטרוסקסואלי שברירי ומיוסר מבין מקשיב רגיש נגיש עם פוסטרים של אופרה ווינפרי שמנקה פנים בקרליין ביו ג'ניק לעור עדין בוכה בפרסומת לסלקום מצייר אגרטלי פרחים מפריד לבן מצבעוני מוריד את הקרש אוכל רקיקי בריאות מכין ריבה מקליפות ביצים משתאה אל מול שקיעות אדומות מביט בירח בעיניים כלות שואל איך היה ואם הייתי טוב ומתאים את החולצה לעיניים. כמה חיתולים שהוא לא יחליף וכמה כלים שהוא לא ישטוף, תאמיני לי שבסוף היום תרצי רק להתרסק למיטה, שלא תגידו שלא אמרתי. אה, ועוד טיפ, למי שעדיין לא השתכנעה ועדיין מחפשת אותו - יש לי שתי מילים בשבילך: שפיכה מוקדמת. אבל עזבי, תעשי מה בא לך, מה אכפת לי. הייתי כאן. תגובות נאצה יש לשלוח לרחוב בהרש 17, איזמיר, טורקיה.
נכתב על ידי , 20/12/2008 23:31  
137 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לימור ב-21/11/2009 19:31



Avatarכינוי: 

בת: 51




63,350
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעשויה להכיל פנילאלין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עשויה להכיל פנילאלין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)