לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבעיה עם הרווקות שהן פשוט לא מקשיבות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

לא פוסט ולא נעליים.


 

אני כזאת גרועה שזה פשוט מועקה. הילד לא שומע והילדה לא רואה. אופק - תעביר לי את השלט. מה? מה? שחר - תעבירי לי את השלט. איפה הוא? איפה הוא? ואני כאילו בסבבה שלי. ניחותא. וכל יום בעבודה אני שואלת את עצמי - מתי כבר תזמיני להם תור לרופא? וכל יום אני עונה לעצמי - תעשי את זה בנסיעה חזרה הביתה, וכל יום אני נוסעת חזרה הביתה, עוצרת ברמזור מול שקיעות מדבריות והרים אדומים וענני נוצה קטיפתיים זהובים, לוקחת נשימה ארוכה, נאנחת ואומרת לעצמי - למה לעזאזל לא פותחים איזה סניף של זארה בצומת המזורגגת הזו?! עד שהרמזור המזוין הזה מתחלף כבר יכולתי לרכוש את הסנדלים ההורסות משפחות, שעושות לי רשרוש בלב בכל פעם שאני נזכרת בהן, ואשר הבהמה מהקניון לא חיפשה מספיק במחסן את המידה שלי, שיתפוצצו לה הסיליקונים בטיסת צ'רטר בדרך לאיזה קלאב אול אינקלודד שקיים רק בפרוספקטים, אמן. שיואו, אני קקמאייקה של אימא, מה מסובך להזמין תור לרופא?! הייתי עושה את זה עכשיו אבל (פיהוק) למי יש כוח, באמאשלי אני מרוסקת. הייתי פה.

נכתב על ידי , 7/5/2009 00:04  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל ב-12/5/2009 12:34



Avatarכינוי: 

בת: 51




63,350
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעשויה להכיל פנילאלין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עשויה להכיל פנילאלין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)