לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבעיה עם הרווקות שהן פשוט לא מקשיבות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

הודעה חשובה או שלא.


 

עד כמה שידוע לי, אף אחד שמכיר אותי לא קורא כאן, אבל אולי כן, ומכיוון שאני רוצה לכתוב משהו שעלול לפגוע במישהו שאני מאוד אוהבת, אני אחסום את הבלוג לפוסט הספציפי הזה בפני כל מי שאני לא יודעת בוודאות שהוא טוטאל סטריינג'ר. אני מתנצלת מראש בפני כל מי שאין לו בלוג ואני לא יודעת מי הוא. אז בלוגרים שקוראים אותי ורוצים להשקיע ולשלוח לי מייל לקבלת אישור כניסה, מוזמנים לעשות כן. 

 

אה, ואם אני כבר כאן ובמוד של התנצלויות, אני מתנצלת גם על ההברזה שדפקתי מכל מי שאני קוראת כאן, כן, אני יודעת שלא נרדמתם בלילות לנוכח היעדרותי, אבל אני לא אשמה, החופש הגדול קרע לי את הצורה ולא במובן החיובי של המילה. אוהבת את כל מי ששמר אמונים ועדיין נמצא כאן וגם את מי שכבר לא. סתם. מי שכבר לא, שילך להזדיין עם כבשים. הייתי כאן.  

 

 

נכתב על ידי , 5/9/2009 00:55  
119 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מר בלונד ב-16/9/2009 19:24



Avatarכינוי: 

בת: 51




63,350
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעשויה להכיל פנילאלין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עשויה להכיל פנילאלין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)