לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבעיה עם הרווקות שהן פשוט לא מקשיבות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

סקס שקרים ודיאטה.


 

עוד מעט קיץ ואני אכלתי כל החורף כאילו שזו תחרות או משו.

האמת היא, שאף פעם לא הייתה לי נטייה להשמנה. עד שילדתי. אחרי הלידות הגוף שלי התחיל להגיב לאוכל, ומאז, כל יום אחרי שאני משכיבה את ילדיי לישון במיטותיהם הקטנות ומכסה אותם בפוכים הקטנים, אני מביטה בפניהם הקטנות וחושבת: "הכל בגללכם סאמק. ז'ה-קיוז !."

 

אתמול שאלתי את בעלי אם אני שמנה והוא אמר לי שאני כוסית וסתם הוזה.

עאלק הוזה. 20 ג'ינסים לא משקרים. מילא אחד אבל 20 ? מסקנה: הוא משקר. ויש לו גם סיבה טובה.

לא לא, זה ממש לא הסיבה שאתם חושבים עליה, זה לא כי הוא תמיד יאהב אותי כמו שאני (נכון אורוש?) וזה לא כי הוא מן בנאדם כזה רוחני שחושב שאופי יותר חשוב מיופי, על אחת כמה וכמה כשמדובר באופי שלי.

זה אפילו לא בגלל שהוא מפחד לריב איתי.

אני אגיד לכם למה הוא אומר שלא השמנתי. זה בגלל שהוא יודע שאם הוא יסתכל עלי ויגיד "וואלה, את יודעת משו? עכשיו כשאני מסתכל עליך, באמת נהיית דאבה" אז מרגע זה ואילך הסקס יהיה בעלטה גמורה.

לא הבנתם. כשאני אומרת עלטה, אני מתכוונת לזה. אני לא מדברת על אווירה מיסטית לאור נרות ואפילו לא על סתם חשיכה. אני מדברת על עלטה. כמו שהיה לפני שאלוהים ברא את האור. כזאת עלטה. אני אצא החוצה, אני אעקור את ארון החשמל של הבניין, אני אכבה אחד אחרי השני את כל עמודי החשמל וגופי התאורה הסמוכים למקום מגורי, אני אנפץ את פנסי המכוניות בחנייה, אני אוריד את הפאקינג ירח ואחלק אותו לכל השקרנים שכבר שנים מבטיחים אותו לחברות שלהם. אני אשמיד גחליליות אני.

כי ככה אני. אל תראו אותי ככה (תרתי משמע), אז נכון, כשבעלי מדבר איתי על חשבונות, אולי אני חושבת על הנקודה החומה הזאת בקיר ומי שם אותה שם. ונכון, כשהוא מדבר איתי על היום שהיה לו בעבודה אני אולי חושבת "מה זה הזימזום הזה באוזן, אני חייבת ללכת לרופא ולבדוק את העניין הזה". ונכון, כשהוא מדבר איתי על הילדים שלנו, אני חושבת איזה אופטימי הוא, אבל בכל מה שקשור אלי, אני לא רק שומעת, אני גם מאזינה וממש לוקחת ללב  והוא יודע שמאז שהגוף שלי התחיל להגיב לאוכל אני מאוד רגישה והוא לא רוצה סקס בעלטה.

 

כבר עשינו פעם סקס בעלטה. אתם חשבתם שזה ליקוי חמה , זוכרים?.

בקיצור, זה היה אחרי שהוא אמר לי "איזה תחת סקסי נהיה לך" וכולנו יודעות, שבמילים אחרות זה "תזוזי ימינה, אני רוצה לראות את גוש דן".

ומאז, יש לו טראומות מסקס בעלטה כי מה שהיה זה שהתכרבלנו במיטה וכשהוא הסתובב לרגע להוריד את המכנסיים, ניצלתי את ההזדמנות בשביל להתגנב לרגע למטבח לקחת חטיף אנרגיה והוא חשב שאני עוד במיטה.

כשחזרתי מהמקרר, שמעתי אותו גונח "כן זונה קטנה שלי אוח אוח קחי אותו". לא הפרעתי. היה ברור שהוא מזיין משהו. יאדה יאדה יאדה, הוא לא ישכח לי את זה ובגלל זה הוא אומר לי עכשיו שאני לא שמנה. בקיצור, כל מה שרציתי להגיד זה שממחר דיאטה. הייתי כאן.

נכתב על ידי , 19/4/2007 18:23  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Opium Tea ב-30/4/2007 00:57



Avatarכינוי: 

בת: 51




63,350
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעשויה להכיל פנילאלין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עשויה להכיל פנילאלין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)