לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אימוCOOLית!!11אחדאחד


אני האימו הכי אימו בעולםם ומי שרוצה להיות כמוני עבוד לו כי אני עמוק בסצנה!!

Avatarכינוי:  אימו, לייק דה?!

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

נובאדי אוהב אותי :-( ככה התחלתי להיות אימו גירל


פתחתי את הבלוג המאמוש שלי ונובאדי כאר!

רק מישהו אחד בילבל תמוח עם אנגלית!

ל**ק אני לא יודעת אנגלית!

אני עסוקה יותר מידי בטיפוח הפוני אז אני מבריזה משיעורים חחח

נו טוב בפוסט הקודם לא השקעתי ממש אז קבלו תיקון למעוות

כי גם אימויאות טועות!

אני יספר לכם את סיפור חיי!

התחלתי ביסודי ילדה בלונדינית ומאושרת היו לי טונה חברות ולבשתי ורוד (או מי פאקינג שיט!)

ואז הגעתי לתיכון התקבלתי לכיתת מוזיקה! (אני ל**ק בלהקה!!)

ואז הכרתי את מיי אימו בויפרנד (אני חייבת לציין שהייתי ל**ק חננה! לבשתי מיני ורוד!!! שיואו איזה בושות)

ונדלקתי הוא היה בכיתה י'א ואני בכיתה ז' :-(

(אני עכשיו בח')

ראיתי איך הוא מתלבש וראיתי שהוא וכול האימואים מעשנים!

אז התחלתי גם

יום אחד באתי לבית הספר עם איפור כבד

עשיתי אינדיסטריאל כדי להוכיח לו שאני לא מפחדת!

קניתי לי ואנס מאמיות (זרקתי אותן כבר כי היה להם פיתקה עם חתימה בורוד ל**ק OMG)

באתי לפינת המחששים שאלתי יש למישהו סיגריה?

הוא ישר שלף מהתיק

ככה התחברנו עדד שזה ניהיה רציני!

ואז שכבנו

ואז הוא בגד בי!!

ואז התחלתי לחתוך

כמה חודשיים אחרי הוא בגד בי שוב

אז עשיתי את זה עם החבר הכי טוב שלו צילמתי את זה ושלחתי את זה לאיימל שלו

ואז חתכתי כי הוא רב איתי ומרוב כעס עשיתי פיטמה

כדי להראות לו מה הוא הפסיד!

והוא ממש נדלק מהפיטמה אז חזרנו שוב 3333>

צ'או פאקצים

 

 

 

נכתב על ידי אימו, לייק דה?! , 27/2/2007 21:20  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,441
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאימו, לייק דה?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אימו, לייק דה?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)