לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  יובל

בת: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

חום יולי אוגוסט


יוני הטוב והאהוב נגמר, ועכשיו הגיע יולי החם והמגעיל. אני לא יודעת מה אני אעשה עם עצמי כשיגיע אוגוסט...

 

בכל אופן, עוד בחודש שעבר הסתובב בבלוגוספירה מעין פרויקט של 4X4, ולמרות שאני לא נוהגת להשתתף בכל הפרויקטים למיניהם - 008 העביר לי אותו, אז הרגשתי מחוייבת לענות.

[אני מודעת לזה שיש לי עדיין לענות גם על שרביט הפחד שאוגי העביר לי - אבל זה הרבה יותר קשה נפשית ודורש המון מחשבה, אז ייקח לי עוד זמן עד שאפרסם אותו.]

 

אז הנה, "במקום לנגן לבד, מתאספים עוד אחד, עוד אחד, עוד אחד, עוד אחד"... (סתם שיר שמצאתי בחיפוש. לא מכירה אותו אפילו.)

 


 

4 דברים שלא ידעתם עליי:

# אחותי ואני נולדנו באותו תאריך, בהבדל של שנתיים.

# לא קוראים לי יובל. טוב, אז כתבתי את זה פה וחלקכם יודעים מה השם שלי, אבל מסתבר שיש עדיין אנשים שלא יודעים את זה.

# הייתי היחידה בתולדות התיכון שלי שעשתה בגרות מורחבת גם בקולנוע וגם באומנות. (לא מוזר?!)

# כבר עברתי את חצי הדרך להיות 40year old virgin.

 

4 מקצועות בהם עסקתי בחיי:

$  אחראית פינת ליטוף (ארנבים ושרקנים) בפארק החי בקיפצובה.

$ מפתחת תמונות במעבדה של חנות צילום (חוץ מכמה פקאצות שהצטלמו בחזיה ותחתונים לא ראיתי שומדבר מעניין).

$ עבודה לא חוקית () במכירות, ב-LA בארה"ב, כשהיתי שם שנה שעברה.

העבודה הנוכחית שלי, במאפייה/קונדיטוריה/בית-קפה. אבל לא לאורך זמן, אני רוצה להתפטר...

 

4 סרטים שהייתי רואה שוב ושוב:

# אלאדין

# הנסיכה הקסומה

# בחזרה לעתיד 1-2-3 (אבל בעיקר הראשון)

# אני והחבר'ה

...מעניין שארבעתם מתחילת שנות ה-90 / סוף ה-80. אז כדי שיהיה משהו עדכני: גם את שמש נצחית בראש צלול.

 

4 סדרות טלוויזיה שאני רואה בזמן האחרון:

# האנטומיה של גריי

# אבודים (ערוץ 10, עונה ראשונה)

# איך פגשתי את אמא

# השיר שלנו (אוקיי, אז אני מכורה!!! מה תעשו לי, תהרגו אותי?)

 

4 מקומות בהם גרתי:

# תלפיות, ירושלים.

# בבית הנוכחי שלי.

# אל.איי+סן דייגו (שלושה חודשים רצופים, בשתי דירות קבועות, נחשב מבחינתי).

# בבית הנוכחי שלי, שוב.

 

4 מקומות בהם הייתי בחופשה:

# סיני - אבל זה היה בכתה ז' עם כל המשפחה, כך שלא חוויתי אותה באמת.

# הולנד - עוד טיול משפחתי, אבל היה כיף למדי.

# ג'מייקה - פה כבר בלי המשפחה, בארץ שלא ידעתי בכלל שאני רוצה להגיע אליה, ומרגע שהגעתי התאהבתי.

# מקסיקו - באותו טיול, בשלב אחר לגמרי, חלק ממנו לגמרי לבד, עם המון מחשבות פילוסופיות...

 

4 אתרי אינטרנט בהם אני מבקרת על בסיס יומי:

# המייל שלי.

# פליקר. זה ממכר.

# עין הדג. אמנם כבר לא כל יום, אבל עדיין אתר שתמיד שווה לבקר בו.

# ישראבלוג. נו, מה חשבתם?

 

4 דברים שאני אוהבת לאכול:

# דגנים עם חלב.

# סנדוויץ' בריאות של ארומה.

# כל דבר שמכיל חלווה.

# סלט. באמת! אם אני משקיעה ושמה בו את כל הירקות שאני אוהבת, פלוס גבינת צפתית, פלוס גרעיני דלעת וחמניות - אני מסוגלת לשבת ולהתענג על סלט כאילו אין דבר יותר מושלם מזה.

 

4 מקומות בהם הייתי מעדיפה להיות עכשיו:

# יחד עם שקד, החברה שנשארה מאחור בארה"ב.

# JAMAICA!! עכשיו, מחר, עוד שבוע... העיקר להיות שם.

# בים.

# מחוץ לבית, עושה משהו מועיל עם עצמי. [כתבתי את זה במהלך היום, עכשיו באמצע הלילה זה טיפה פחות רלוונטי]

 

4 בלוגרים שצריכים עכשיו לשבת ולענות על השאלון הזה (מוואה-הא-הא!):

# ליתוס - אחת מהכותבות היותר מוכשרות בישרא ובכלל, סוג של דיווה מבחינתי, שאני מקווה שתמצא זמן לענות על השאלון.

# זבוב - חדש פה בביצה, אבל התגלגלתי לקרוא אצלו והוא מעניין, אז שירגיש גם פופולרי.

# סימבה - שכותבת בפרטי, אז יוצא לי פחות לקרוא אותה, ובכל זאת אשמח לראות את התשובות שלה.

# האגן דאז - שאחרי ש"הברזתי" לה עם הפרויקט שהבטחתי להכין לה בפוטושופ, החלטתי לזרוק עליה פרויקט מסוג אחר.

 

תהנו!

נכתב על ידי יובל , 6/7/2006 02:48   בקטגוריות אינטרנט, בקצרה  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



19,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)