לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  יובל

בת: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הדבר הכי מדהים שראיתי אי פעם!


אני לא נוהגת לתת כותרות זועקות כאלה, או בכלל להכתיר דברים כמשהו "...אי פעם", אבל כשתראו את הסרטון הבא אני מקווה מאוד שתרגישו כמוני. אני, בכל אופן, ראיתי את כולו בפה פתוח מתדהמה בשילוב תחושות של פליאה, שמחה, קנאה, יראה ועוד קשת שלמה של רגשות בלי שם.

 

.

* במקרה וזה לא עובד בבלוג - הנה הקישור

 

אני מתכוונת להפיץ את הדבר הזה לכל אדם ובכל פורום שאני חושבת שיהיה לו עניין בזה, כדי שאולי עוד אנשים יוכלו לחוות את מה שעבר עליי. אבל בינתיים, אנצל את האנרגיה הזו כדי להמשיך בעבודת הבית שלי שהתחלתי לפני הצהריים - דיוקן עצמי מבדים. הנה ההתחלה:

 

דיוקן עצמי בתהליך עבודה

 

סופשבוע נפלא לכוווולם!

נכתב על ידי יובל , 16/5/2008 15:44   בקטגוריות בקצרה, לימודים, פוסטמונה, אינטרנט  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



100 דברים שצריך להספיק עד גיל 30


מצאתי את זה בבלוג כלשהו, לא זוכרת איפה. חלק מהדברים ממש מטומטמים, חלק ברמה של שאלון "טוהר", חלק באמת לא הייתי מתנגדת לעשות. כך או כך - אין לי עוד הרבה זמן!...


1. לגור עם מישהו.
2. לגור לבד.
3. לקבל תלוש משכורת.
4. לדפוק את האוטו ולהחליף פרטים.
 (התנגשתי במשאית, הוא לא שם לב אז לא החלפנו פרטים)
5. להיות באוברדראפט, בלי שום מקורות הכנסה נראים לעין.
6. ללמוד מתי ואיך להשתמש בשואב אבק.
7. לבשל לבד ארוחה לשישה אנשים.
8. לשלם לבד על ארוחה לשישה אנשים.
9. להקים אוהל בגינה ולישון בשק שינה.
10. לריב על חניה.
11. ללכת מכות. (עם אחי הקטן :))

12. להגיד משהו שתצטער עליו כל החיים.
13. לעשן סיגריה.
14. לקנות קונדום בבית מרקחת.
15. להשתמש בקונדום.
16. לקשור עניבה.
17. לצאת מהצגה באמצע. (סרט נחשב?)
18. לא להנות בהופעת רוק.
19. לגשת למלצר בפאב ולבקש שינמיכו את המוזיקה.
20. להזמין את אבא שלך לקפה ולדבר על הבעיות שלו. (יצא לי אבל עם אמא)
21. לקנות דיסק של מוזיקה קלאסית.
22. להודות שאין לך תמיד סבלנות לג'אז. (המפתיע הוא שלפעמים יש לי סבלנות)
23. לעשות לעצמך מסיבת יום הולדת.
24. לקנות מעיל עור "לכל החיים".

25. לפלרטט עם גבר נשוי.
26. לנהל רומן עם גבר מבוגר ממך בהרבה.
27. להשתתף בהפגנה.
28. לקנות בסופר בשלוש לפנות בוקר.
29. לעשות עגיל.
30. ללכת לעשות קעקוע ולהשתפן.
31. לא לצעוק על הבוס שלך, למרות שאתה צודק.
32. להתפטר.
33. שיפטרו אותך.
34. לבקש העלאה.
35. להתחיל דיאטה.
36. לשבור דיאטה.
37. להרשם למכון כושר, ללכת פעמיים ולא לבוא יותר.
38. להיות בפריז, לונדון, ניו יורק ואמסטרדם.
39. להתנשק בפריז, לונדון, ניו יורק ואמסטרדם.
40. לעשן ג'וינט. (זה כן, מס' 13 לא)
41. להרגיש שלבך נשבר.
42. לשבר את לבו של מישהו אחר.
43. לדבר על חתונה. (לא שלי, עדיין)
44. להפסיד יותר מ-100 דולר בקזינו.
45. לריב עם חבר\ה קרוב\ה ולהפסיק לדבר איתה\איתו לתמיד.
46. לקום עם האנג-אובר.
47. לעמוד על במה ולדבר (או לאלתר).
48. להחזיר להורים הלוואה שלקחת מהם, למרות שהם לא לוחצים.
49
. לכתוב שיר.
50. לגנוב מהמכולת שוקו ולחמניה בחמש בבוקר.
51. להשאיר טיפ ענק למלצר(ית) יפה.
52. להתחיל עם בן המין שלך. (התחילו איתי, זה נחשב?)
53. להיות בפגישה עיוורת.
54. להיות בהופעה של שלמה ארצי. (גיל 13, ההופעה הראשונה שלי)

55. להיות האדם היחיד שלא מדליק נר בהופעה של שלמה ארצי.
56. לנהל רומן של לילה אחד
57. לנהל מערכת יחסים של יותר משנה.
58. להגיד "רגע, אני מוכרחה לבדוק ביומן."
59. לזרוק את החולצה שהכי אהבת בגיל 16.
(זה קרה השבוע, כשעשיתי סדר. היה קשה)
60. להודות שלא הצלחת לגמור את "שר הטבעות". (את הסרט)
61. לאכול סושי.
62. לצבוע חדר, או לפחות לתלות תמונה לבד.
63. להשתתף במנגל ולטעון שזה ברבקיו.
64. לראות סרט כחול.
65. לקרוא ספר עם מעל אלף עמודים.
66. לקבל פרחים.
67. לרשום במכולת במקום לשלם.
68. לעשות פסיכומטרי.
69. 69.
70. להתווכח עם שוטר.
71. להגיע לכנרת בחורף.
72. להגיע למסקנות סופיות על דעותיך הפוליטיות.  
73. להשתכר עד שאתה לא זוכר מי אתה.
74. לקנות מחשב, או לפחות לדעת להשתמש בו.
75. לדעת בעל-פה קטעים מ"גבעת חלפון אינה עונה".
76. ללכת לישון לפני שאתה עייף, כי מחר אתה חייב לקום מוקדם. (בחיים לא יקרה לי)
77. לתלות דגל ביום העצמאות.
78. לקנות מתנות לחג.
79. להבין שכבר לא תניף את הגביע.  (?#@!?)
80. להשתחרר מהצבא, ובהזדמנות זו, להפסיק לדבר בראשי תיבות. (לא נדבקתי במחלת הר"ת)
81. לשבור רגל.
82. להחליט אם אתה מאמין באלוהים.
83. להתאהב בכוכב קולנוע ולהאמין למשך יומיים שיש לך סיכוי.
84. לקנות גיטרה. (רשמית היא של אחותי, ואף אחד לא מנגן עליה)
85. להחליט על זהותך המינית. (עם הבחורה ממס' 52 הסליחה)
86. להאמין שהשופט בן-זונה.
87. לישון בסרט של סטיבן שפילברג.
88. להודות שישנת בסרט של אינגמר ברגמן.
89. לגדל זקן.
90. לדעת להגיד "מסצ'וסטס".
91. לישון בעירום בקיץ.
92. להביא מישהו\מישהי לארוחת ערב אצל ההורים.
93. ללמוד שאסור להכניס סוודרים מקשמיר למכונת הכביסה. (אין לי קשמיר, דברים אחרים)
94. לאכול משהו מאוד לא כשר.
95. להבדיל בין וויסקי ובורבון, משי וסאטן, נפוליטינה ומרגריטה.
96. להצליח להיות לבד יותר מיומיים, ולהנות מזה. (יומיים זה הגבול, אח"כ כבר לא נהניתי)
97. להפסיד בכבוד.
98. להפסיד בכוונה.
99. להחליט את מי אתה אוהב יותר, שלמה ארצי, שלום חנוך או אריק איינשטיין.
100. להפסיק לשאול "מי אני". (...)

נכתב על ידי יובל , 8/4/2007 18:45   בקטגוריות אינטרנט  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2ל1ג הy+צ1ב+ם המאמם!!11


תרגעו, אני לא הופכת לפקאצה. כבר הייתה לי התפרצות כזאת פעם אחת, לא שוב (==> הכניסה לא מומלצת לבעלי לב חלש).
 
רק החלטתי לנצל סוף סוף את העובדה שיש לי פרו ולעשות עיצוב בתבנית, כדי שסוף סוף גם הרשימות שלי יהיו מימין.
 
~ תזכורת למה שהיה פה עד עכשיו (בלי תבנית):

 
~ תבנית ישנה שהיתה פה לפני שנה, סתם התחשק לי להיזכר:  
 
~ וזה מה שיהיה פה מעכשיו. יא, זה כמו כשמצלמים טלוויזיה בתוך טלוויזיה בתוך טלוויזיה! 


עד כאן מהפקאצה שבי. בקרוב יהיה פה פוסט אמיתי...

נ.ב. ותודה לאוגי שהביאוני עד הלום! (כלומר נתן תמיכה נפשית ועזרה בעיצוב )

נכתב על ידי יובל , 9/8/2006 00:58   בקטגוריות אינטרנט, עיצובים (:  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Are you afraid of the dark?


טיפה הסתבכתי עם שרביט הפחד שאוגי העביר לי, כי זה נושא קשה ולא ידעתי איך להתחיל. בסוף החלטתי להתעלם מהחוקים - לא שלושה פחדים, לא שלושה אנשים להעביר להם, אלא מה שבא לי.

 

פחד ממוות.

פחד די אוניברסילי, אני חושבת, רק שאני לא פוחדת מהמוות שלי, אלא של האנשים שאני אוהבת. סבתא שלי למשל, שלא נעשית צעירה מיום ליום, וכל פעם שאני רואה אותה אני חושבת אח"כ 'מה אם זו היתה הפעם האחרונה?...'; או ההורים והאחים שלי, שאם יקרה להם משהו אין לי מושג איך אני אגיב בכלל, כי מעולם לא מת מישהו שהיה ממש קרוב אליי; או הכלב המאומץ שלנו שלמה- גם הוא כבר מזמן לא גור (בן 13 או 14), ואני יודעת שכשהוא ימות אני אפילו לא אוכל להיות לידו, כי הוא לא גר אצלנו.

אלה פחדים שבחיים לא העזתי לדבר עליהם עם אף אחד - לא עם חברות, לא עם משפחה, ואפילו לא ביומן שלי (היו כמה פעמים שרציתי לכתוב על זה), כי אני מרגישה כאילו כל דיבור כזה עלול לעשות מזל רע. לפתוח פה לשטן, לא יודעת מה. אפילו עכשיו התלבטתי אם לכתוב את זה...

 

פחד מהעתיד.

הפעם מדובר בפחד שלי על עצמי. מה יהיה איתי בעוד 5-10 שנים? האם אהיה כבר אחרי כל הטיולים שתכננתי לעשות? אסיים תואר ב-*&#$**^& (כשאחליט סוף סוף על משהו שאני רוצה ללמוד)? האם תהיה לי משפחה משלי? ילדים?? האם אני אהיה מאושרת? העתיד שלי כל כך לא ידוע ולא מתוכנן לשום כיוון, שזה מפחיד אותי לפעמים.

 

פחד מזה שלא יאהבו אותי.

זה קורה לי כל פעם שאני מגיעה לסביבה חדשה, פוגשת אנשים חדשים. מייד אני מתחילה להתחנף, מנסה להתחבב על כולם, להשתתף בשיחות על נושאים שאפילו לא מעניינים אותי, לפעמים עד כדי כך שאני מרגישה צבועה כלפי עצמי - והכל בגלל הפחד מדחייה. כאילו שאני צריכה להוכיח משהו לעולם. הרי בסופו של דבר, החברים הכי טובים שלי הם רק אלו שמכירים אותי באמת, בלי מסיכות. אז למה אני חייבת לשים כ"כ הרבה מסיכות בכל מקום שאני מגיעה אליו...?

 

פחד להישאר לבד.

הוא נגזרת של הפחד מהעתיד. אני מנסה לא לחשוב על זה יותר מדי, לא לתת לזה לדכא אותי ולקוות שהאהבה תגיע מתישהו בעצמה, או במקרה, כמו שקורה להרבה אנשים. אבל מדי פעם זה בכל זאת מכה בי ומפחיד אולי אפילו יותר מכל דבר אחר: מה אם בסוף אני אשאר לבד? אסיים את החיים בלי שידעתי אהבת אמת מהי?...

 

 

^ תעביר את זה הלאה ^

אני מעבירה את השרביט ל-008. גם כי אין לי רעיונות למי עוד להעביר (לכולם העברתי את ה4X4), וגם כי באמת מעניין אותי מה הוא יכתוב בנושא.

 

 

* נ.ב. מי שלא בטוח מה הכותרת מזכירה לו, הנה פתיח הסדרה שכ"כ אהבתי (וגם פחדתי לא מעט) כילדה.

נכתב על ידי יובל , 10/7/2006 00:50   בקטגוריות אינטרנט  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
19,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)