לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Let It Be


all you need is love...

Avatarכינוי:  Chappy

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2019

אמרתם שזה יעבור.


כולם אמרו לי זה יעבור את תראי

אז את תבכי חודש חודשיים ובאמת שאת לא תזכרי אותו יותר.

תודה לכולם - אני עדיין זוכרת ומתגעגעת פי מיליון.

והלב כואב,

בחיים לא הרגשתי כאב כזה. אני מודה.

בחיים לא בכיתי את נשמתי ונשמתי יצאה מפי

או ליבי יצא מהחזה בעוצמה כזו.

אז אני בוכה את ליבי ונשמתי לפעמים

כי אני לא יכולה להיזכר בך בלי שיעלו לי דמעות.

אתה כמו ספר רומנטי שקראתי ואני לא מצליחה לשכוח את הציטוטים הנוגים שכתובים בו.

אני לא יכולה לשכוח איך שהסתכלת עליי, מה שאמרת לי ואיך שנגעת בי - בגוף ובעיקר בלב.

אני לא יכולה לשכוח שאמרת לי שהעיניים שלי יפות כי הן טובות.

לפעמים בא לי לקחת את הלב שלי ולעקור אותו כי זה יותר כואב שהוא נמצא בתוך הגוף שלי.

בא לי שיטשטשו לי את הזיכרון, בא לי שימחקו אותך מכל פינה שאתה נמצא אצלי.

כי כמה כואב לי שאני לא יכולה להיות איתך.

זה כואב לי להיזכר בך.

זה כואב לי לחשוב מה היה יכול לקרות אם.

זה כואב לי.

זה עוד כול כך כואב לי

שבא לי לקחת את הלב שלי לעקור אותו ולזרוק אותו על הרצפה

כי הוא כבר במילא שבור

ויותר שבור מזה כבר לא יהיה.

נכתב על ידי Chappy , 16/2/2019 17:07  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Chappy ב-19/2/2019 08:32



12,051
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChappy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Chappy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)