לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DEEP INSIDE .



כינוי:  Ana's Girl ♥

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2010

עידכון ..!


 

שיניתי עיצוב קצת לבלוג לגוון טיפה ולהוסיף צבעים כי הוא היה דיי אפור ...

מישהו יכול להדריך אותי איך להוסיף שיר ששומעים אותו ישר שנכנסים לבלוג שמתנגן ברקע ? אני לא כ"כ מבינה בזה ...

 

אני מרגישה קצת אבודה , רחוקה , סגורה בתוך עצמי .

אני כל היום לבד בחדר שלי ולא יוצאת ממנו . אני מרגישה חנוקה .

מצד שני , טוב לי לבד . טוב לי בלי לראות אף אחד . אני לא אוהבת ממש אנשים . רק חלק . ממש קצת .

היום אכלתי 2 פרוסות לחם בגלל שאמא הכריחה אותי , ו2 עוגיות .

ואני מרגישה כ"כ רע עם עצמי , מגעיל כזה ולא נקי .

כמעט הקאתי , אבל החזקתי את עצמי ואמרתי לעצמי לא לעשות את זה .

מחר יש לי אירוע במשפחה , אני שונאת לראות את כל המשפחה במורחבת . מתחילים לשאול שאלות , להסתכל . אני שונאת את זה . אני שונאת שמסתכלים עליי . הם בטח גם ינסו להכניס לי אוכל לפה ולהגיד לי שאני צריכה לאכול . שונאתשונאתשונאת את זה !!!

אולי אני אצליח להתחמק מהאירוע הדבילי הזה ולא ללכת .. אני רוצה להיות לבד ..

היום הייתי בשקילה ומסתבר שהמשקל שלי בבית התקלקל והוא מעלה בכמה ק"ג , כ"כ שמחתי לגלות שאני בעצם שוקלת 45 .. אני 1.68 גם מדדו אותי היום ..

הרופאה אמרה שאם עוד 3 ימים אני לא מעלה במשקל היא תשלח אותי שוב לאישפוז ותקבע לי תור ואני אחזור למחלקה סגורה כנראה ..

אני כבר אראה מה אני יכולה לעשות , לא חסרים טריקים של משקולות שמעלות בגרמים ששמים בתחתונים / חזיה .

אני חייבת להתחיל לעשות ספורט וחשבתי אפילו להירשם למכון כושר בסתר בלי שאמא תדע כי הרי אסור לי לעשות פעילות גופנית כדי להוריד משקל .. אני אבדוק את זה ואתעניין על פרטים .

בכל מקרה , אני חייבת ללכת עכשיו כי יש לי משהו לעשות אז אני אעדכן מחר או מחרתיים מתי שיצא לי .

 

 

נכתב על ידי Ana's Girl ♥ , 28/6/2010 21:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,920
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAna's Girl ♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ana's Girl ♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)