ובכן, גל חדש של קיצוצים נוחת על החברה שלנו. כבר קיוויתי שמישהו יעשה בשבילי את הצעד ויעיף אותי לאלף עזאזלים. הרי הם לא הכי מרוצים מהתפקוד שלי גם ככה, אז למה בכוח?
ממש קיוויתי שיפטרו אותי, אבל זה לא קרה. כל היום חיכיתי למסיבה שאני אעשה בערב.
פיטרו את ראש הצוות שלי במקום. נכון שאנחנו לא מסתדרים הכי טוב, אבל בעסה לו, באמת. לאחרונה התחלנו להסתדר יותר טוב.
בכל מקרה, אני ממש לא רואה את עצמי נשאר שם - החברה מתפרקת לאט לאט, המחיר של המניות ברצפה, כל הפרוייקטים נופלים, לקוחות עוזבים בקצב, תקלות מתגלות על ימין ועל שמאל, ואני לא אתפלא אם בדו"ח של הרבעון הבא יודיעו על פשיטת רגל או לפחות על סגירת העסק.
החברה הזאת מתנהלת בצורה ישראלית להפליא, וזה לא מפתיע אף אחד שהיא הגיעה לאן שהיא הגיעה. לאור העובדה שגם המנכ"ל שלנו התפוטר, חשבתי להציע את עצמי בתור מנכ"ל לחברה, ולעשות שם קצת סדר. אין לי נסיון, אין לי הכשרה, אין לי את הידע, אבל יש לי את השכל לדעת מה צריך לעשות, להתחיל להעמיד אנשים במקום ולהפסיק להתעסק בקטנות.
ממתי לקוח צריך לחכות 10 ימים לתשובה? איזו מין תשובה זאת - ’זה הכי טוב שאנחנו יכולים’? נו שוין.
אי לכך ובהתאם לזאת, אני מתחיל בחיפושיי אחרי עבודה חדשה. נשבר לי סופית. אם מישהו מכיר או יודע על עבודה באיזור שלא כוללת מרכז שירות לקוחות של חברה סלולרית זו או אחרת, הוא מוזמן להודיע לי, אני אשמח.
אה, אנחנו חוגגים השבוע חמישה חודשים. איך הזמן טס כשנהנים :-)